|
|||||||
| Programmer Hvordan åbner man .sxw-filer, og hvad er det bedste program til selv at lave musik? |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visnings måde |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
jeg har brug for en recovery cd af hp pavilion dv9000. er der nogen der ligger inde med sådan en, evt et link?
|
|
|
||||
|
||||
|
Google er din ven, min ven
http://www.recovery-cds.com/laptop/p...p?product=4589 man kan også altid kontakte producenten af ens computer, så sender de en til dig mod et beskedent beløb (Porto m.m.)
|
|||
|
|||
|
hej.
jeg var så uheldig at hjælpe en ven med at skifte vista ud med xp på en helt ny hp maskine. da det gik i hårdknude, kontaktede vi hp support. pga. vores lille stunt, oplyste de at alt support samt garanti var bortfaldet. men hvis vi købte recovery dvd´er hos dem, var alt support samt garanti tilbage... sur røv! det lød dyrt, men vi købte 3 dvd´er til den latterlige sum af ca. 290,- (jeg har ikke lavet 5 posteringer her på siden endnu så jeg må ikke poste links, så derfor kommer den så´n her) her er link til siden... håber den kan hjælpe: best2serve dot com klik på : hp garanti sikkerhed og hjælp klik på: hp gendannelses-cd så skal du bare indtaste oplysningerne på din bærbare /topfield |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visnings måde | |
|
|