|
|||||||
| Film Hvor finder jeg en god movieplayer, og hvad betyder DivX? |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visnings måde |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ved ikke rigtigt om det skal være her eller et andet sted
men, hvis man gerne vil se TV2 Sputnik (http://www.tv.sputnik.dk) gratis, skal man bare højre-klikke på knappen "Se Nu" og vælg "Kopier Genvej" ![]() Derefter sætte det ind i din URL, og fjerne "license" ![]() Så det kommer til at se sådan her ud: ![]() Og så kan du ellers se gratis TV2 Sputnik: ![]() Held og lykke Sidst redigeret af TheMiG : 05-13-2007 kl. 04:06 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Alt for nice! det kan bruges.
mange tak! der en nogle ting det ikke virker til f.eks nogle musikvideoer ,operation-x og Morten og Peter
"I am what i am because off who we all are" Sidst redigeret af al_lanra : 05-13-2007 kl. 06:28 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Det er bedre at højreklikke på 'afspil i højeste..", du får så en bedre kvalitet (hvis din maskine kan klare det). Mener også at man skal erstatte ".html" i URL'en med .asx, men er ikke sikker. Og så er det vist mest basispakken man kan gøre det med. Men ellers et fedt råd.
|
|
|
||||
|
||||
|
Fantastisk Guide, jeg takker
|
||||
|
||||
|
Mega nice. Den skal da smides op under guides.
|
|||
|
|||
|
Det virker desværre ikke på min comp?
jeg ved ikke om det er fordi jeg bruger firefox, men er der nogle andre der har fået det til at virke i en enden browser end IE? |
|
|
||||
|
||||
|
Det ser ikke ud til at sputnik virker med firefox.
|
|||
|
|||
|
det gør det...
men det ser helt anderledes ud end det gør på de screenshots der er bleve postet her? har ingen anelse om hvorfor har også prøvet i den gamle version af IE.. der virker det heller ikke :s |
|
|
|||
|
|||
|
Du kan hente et plugin til firefox, der gør, at du kan skifte renderingsmotor, dvs, få firefox til at opføre sig som ie.
|
||||
|
||||
|
Citer:
XazteR@ Hvad hedder det plugin?
| Visnings måde | |
|
|