|
|||||||
| Film Hvor finder jeg en god movieplayer, og hvad betyder DivX? |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visnings måde |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg ved ikke rigtigt om det skal være her eller et andet sted
men, hvis man gerne vil se TV2 Sputnik (http://www.tv.sputnik.dk) gratis, skal man bare højre-klikke på knappen "Se Nu" og vælg "Kopier Genvej" ![]() Derefter sætte det ind i din URL, og fjerne "license" ![]() Så det kommer til at se sådan her ud: ![]() Og så kan du ellers se gratis TV2 Sputnik: ![]() Held og lykke Sidst redigeret af TheMiG : 05-13-2007 kl. 03:06 PM. |
|
|
||||
|
||||
|
Alt for nice! det kan bruges.
mange tak! der en nogle ting det ikke virker til f.eks nogle musikvideoer ,operation-x og Morten og Peter
"I am what i am because off who we all are" Sidst redigeret af al_lanra : 05-13-2007 kl. 05:28 PM. |
|
|
|||
|
|||
|
Det er bedre at højreklikke på 'afspil i højeste..", du får så en bedre kvalitet (hvis din maskine kan klare det). Mener også at man skal erstatte ".html" i URL'en med .asx, men er ikke sikker. Og så er det vist mest basispakken man kan gøre det med. Men ellers et fedt råd.
|
|
|
||||
|
||||
|
Fantastisk Guide, jeg takker
|
||||
|
||||
|
Mega nice. Den skal da smides op under guides.
|
|||
|
|||
|
Det virker desværre ikke på min comp?
jeg ved ikke om det er fordi jeg bruger firefox, men er der nogle andre der har fået det til at virke i en enden browser end IE? |
|
|
||||
|
||||
|
Er der ikke noget "herinde" som ikke kan "ses" af offentligheden? det bliver alligevel opdaget på et tidspunkt?
|
|||
|
|||
|
FEDT!
Er der også en måde hvorpå man kan se de film man kan leje for 39kr gratis? MVH Glistrup! |
|
|
||||
|
||||
|
Nogle af de programmer man kan se har allerede fået fikset den der bug så man kan se det gratis..
Prøv at se "Morten og Peter" .. Alt for nederen at det er blevet "licenceret" :( Haha..
|
|||
|
|||
|
Jamen totalt fedt med gratis sputnik
Nogen der så ved hvordan man kopierer en film, som man lejer derinde?? |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visnings måde | |
|
|