PDA

Se fuld version : Messenger

Mille80
11-18-2008, 03:02 PM
Hej.

Jeg vil håbe at der er nogen som kan hjælpe mig med et lille problem.

Jeg ved at min kæreste skriver med en anden pige på msn..! Men kan ikke bevise det.

Jeg har hans kode til msn, men han sletter altid meddelsesoversigten, når han har skrevet med hende... Er der en måde hvorpå jeg få fat i filerne? eller kan man indstille computeren til at gemme de slettede filer?? Eller noget andet.

På forhånd Tak... Mille

GhOstFaCE
11-18-2008, 03:26 PM
Hej.

Jeg vil håbe at der er nogen som kan hjælpe mig med et lille problem.

Jeg ved at min kæreste skriver med en anden pige på msn..! Men kan ikke bevise det.

Jeg har hans kode til msn, men han sletter altid meddelsesoversigten, når han har skrevet med hende... Er der en måde hvorpå jeg få fat i filerne? eller kan man indstille computeren til at gemme de slettede filer?? Eller noget andet.

På forhånd Tak... Mille

Hvad skulle det ændre at du kan bevise det?
Hvis i ikke kan stole på hinanden er der da ikke megen ide i at være kærester.

HLP
12-08-2008, 03:11 PM
jeg giver GhOstFaCe ret, hvis han skriver med en anden pige, så spørg om det er hende eller dig han elsker og hvis han ik svarer så sig "FUCK DIG" og skrid fra ham!

TFK09
12-08-2008, 05:58 PM
Jaaah, det er desværre kedeligt når det kommer dertil.
har selv prøvet det, og det ikke fedt! - men, hvis hun ikke elsker dig, er der som Ghostface skrev,
jo ingen grund til at I er kærester :?

snus
12-08-2008, 06:40 PM
gør som de andre siger :)

Scout395
12-08-2008, 07:56 PM
Surt Surt, Find en anden, der er ingen ting at gøre..

Du kunne jo også prøve med en keylogger hvis du absolut vil ud i det ekstreme, men det er ikke lovligt! :shock: