Se fuld version : Antipiratgruppen.
vMoller
11-16-2008, 10:43 AM
Heej alle pirater, her for noget tid siden havde min skole besøg af Antipiratgruppen.
og de ævlede om alt muligt, men jeg sad og downloade fra Thepiratebay.org midt i timen og de stod der og fortalt.
Jeg troede seriøst at de ville gå ned og kigge på min computer.
- Men kan de godt gå ned og gennemkigge min computer for piratkopier eller skal de have en retsagningskendelse?
mvh
vMoller
Første ting, stop med at downloade i skolen, du forstyrre de andre i skolen, hvilket er mega dumt.
Det pisser mig vildt af..
Hvis det er din computer må de ikke kigge på den uden en kendelse. Hvis det er skolens må de gøre hvad de vil, hvis skolen tillader det.
Revolution
11-16-2008, 02:15 PM
Som Guss siger det, skal APG først have en retsagskendelse fra domstolen, før de overhovedet må røre din laptop. Men det ved APG godt, siden de er uddannede advokater. Men før de kan få en retsagskendelse, skal de først have beviser for, at du downloadet ulovligt materiale.
vMoller
11-16-2008, 08:25 PM
Første ting, stop med at downloade i skolen, du forstyrre de andre i skolen, hvilket er mega dumt.
Det pisser mig vildt af..
Det var på mit eget 3 Net, som jeg havde købt, fordi skolen net er for dårligt. (:
Well, så er der ingen problemer, så kan apg ikke engang rører din computer på grundlag af, at du skulle suge fra skolesn net
vMoller
11-18-2008, 08:45 AM
Haha, de kunne lige prøve (:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.