PDA

Se fuld version : Reklamationsret på playstation 3?

TC
11-12-2008, 08:36 PM
Hej.. Jeg har været ude og købe en playstation 3, i EB-games. For en uge siden. Men den havde fejlen med den laggede i spil. og fik den byttet til en ny idag og er stadig ikke tilfreds med produktet. Jeg har ringet derned til butikken og sagt jeg ikke er tilfreds, og vil have mine penge tilbage.. Chefen i butikken siger at han vil teste ps3'eren og hvis den ik fejler noget så kan jeg ikke få penge tilbage.. Kan det virkelig passe ? Har jeg ikke 14-dages retur ret ?

USSR
11-12-2008, 08:41 PM
De 14 dages returret starter, når du har modtaget produktet i hånden. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget varen. Varen må dog ikke være taget ud af den originale indpakning

Du kan bede Ebgames om, at sende den til reparation.

Diablo999
11-12-2008, 08:58 PM
Det er lidt af et problem, som du er ude i. Du kan læse lidt om reglerne her: http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/15/

Guss
11-12-2008, 08:58 PM
De 14 dages returret starter, når du har modtaget produktet i hånden. Skulle du fortryde købet, kan enhver vare returneres indenfor 14 dage fra den dato, du har modtaget varen. Varen må dog ikke være taget ud af den originale indpakning

Du kan bede Ebgames om, at sende den til reparation.
Dette gælder også kun ved postordrer eller handel på internettet. Man har ikke nødvendigvis fortrydelsesret i en butik, numindre de reklamere med det. Eller de har skrevet under på man har det.