PDA

Se fuld version : pakke program

remi
11-11-2008, 08:47 PM
hej piratgruppen/gutter jeg ville lige hører om der er nogen der kan hjælpe mig..

jeg har en fil der er pakket ned når jeg prøver at pakke den ud skriver den

! F:\Documents and Settings\Administrator.REMI-23B527EDB8\Skrivebord\remi computer\Tak.For.I.Aften.Oegendahl.Og.Klan.On.Tour.S02E06.DANiSH.PDTV.XviD-DFV\dfv-tak.for.i.aften.oegendahl.og.klan.on.tour.s02e06.danish.pdtv.xvid.rar: Cannot create dfv-tak.for.i.aften.oegendahl.og.klan.on.tour.s02e06.danish.pdtv.xvid.avi
Total path and file name length must not exceed 260 characters
! Den angivne sti blev ikke fundet.
! F:\Documents and Settings\Administrator.REMI-23B527EDB8\Skrivebord\remi computer\Tak.For.I.Aften.Oegendahl.Og.Klan.On.Tour.S02E06.DANiSH.PDTV.XviD-DFV\dfv-tak.for.i.aften.oegendahl.og.klan.on.tour.s02e06.danish.pdtv.xvid.rar: No files to extract

jeg har winrar som pakke program er der nogen der ved hvad program der kan pakket de filer ud?????

har værer ude for det her problem magen gang før

mvh offenbach1

Guss
11-11-2008, 09:09 PM
Det er fordi du bare har sagt den skulle udpakke hele mappen. Derfor prøver den at lave en mappe der hedder: Tak.For.I.Aften.Oegendahl.Og.Klan.On.Tour.S02E06.DANiSH.PDTV.XviD-DFV
Men det er alt for langt et navn til en mappe.
Så hvis du istedet bare laver en mappe på dit skrivebord (eller hvor du nu vil gemme filen), som hedder Tak For I Aften, og derefter åbner winrar, og træjker filmen over i denne mappe.
Så burde det gerne virke :)

remi
11-11-2008, 09:36 PM
kanon tak for hjælpen

Guss
11-11-2008, 09:43 PM
Det var så lidt.