Se fuld version : brugervejledning cracks....
musen1981
10-21-2008, 11:37 AM
jeg prøver at få divX to dvd eller convert2dvd op at køre,men da jeg lige harbevæget mig på dette område, har jeg et par spørgsmål??? skal jeg downloade den som torrent og hvad er forskellen??? og når jeg skal have en crack i programmet, hvor skal jegligge den??? for når jeg åbner mappen hvor den er installeret,så kommer der jo yderligere mapper. skal en af dem erstattes eller?? kort og godt, en idiot-brugervejledning for en tøz :-))
HNicolai
10-21-2008, 08:12 PM
Du skal for det meste bare putte cracken i den mappe programmmet er installeret (Den skulle gerne slette/overskrive en fil som er der i forvejen) ellers læs "readme.txt" filen (Hvis der ikke er en readme.txt, men en readme.nfo skal du bare åbne den med notesblok og sætte skrifttypen på "Terminal" størrelse 9)
Ellers kan du downloade en demo af programmet og finde en "oplåsningskode" (serial) på serials.ws. På den måde slipper du for viruser :grin:
Bramming
11-05-2008, 02:40 PM
Hvis det er en crack, skal du bare overskrive de gamle filer med de nye (evt gemme en backup først).
Hvis det er en patch skal du bare køre filen, så overskriver/ændrer den på filerne automatisk :)
Bramming
11-05-2008, 02:41 PM
Hvis det er en crack, skal du bare overskrive de gamle filer med de nye (evt gemme en backup først).
Hvis det er en patch skal du bare køre filen, så overskriver/ændrer den på filerne automatisk :)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.