Se fuld version : Second life!
Godlike
10-19-2008, 07:00 PM
Dav Alle!
Jeg er i dag blevet bannet fra Second life da jeg sagde til en person at jeg var under 18. Det fik personen til at kontakte Second life support team og banne mig fra Second Life. Da jeg var uvidne om at man ikke måtte "spille" Second life hvis man var under 18 blev jeg da lidt overrasket og ikke mindst meget irriteret. Da jeg loggede af i samme sekund som personen råbte ud over stedet at jeg var under 18 prøvede jeg så at logge ind igen hvorefter jeg fik beskeden; Login Failed. Second life cannot be accessed from this computer. Please contact Second life support team if this is an error. Da jeg så efterfølgene har fundet ud af at de banner folk via deres IP adresse gik det op for mig om man ikke kunne bruge Relakks til at dække for ens IP adresse?
Håber at kunne få svar på mit spørgsmål hurtigst muligt.
På forhånd tak
Godlike
Stoorm
10-19-2008, 08:23 PM
jo du kan godt bruge relakks det skulle klare jobbet for dig, der får du jo ny ip hver gang du logger på
HVorfor skriver du ikke bare til deres support? det er da klart det nemmeste :)
Godlike
10-19-2008, 09:29 PM
HVorfor skriver du ikke bare til deres support? det er da klart det nemmeste :)
Hvad skulle jeg skrive? jeg er under 18 så der er ikke meget at komme efter der, desværre
Hvad skulle jeg skrive? jeg er under 18 så der er ikke meget at komme efter der, desværre
arh, ok. Jeg forstod det som om det bare var noget du havde "sagt" :)
Men relakks skulle kunne klare det, numindre der er en anden der også bruger relakks der allerede har fået ip'en banned. Ellers kan du prøve en proxy server, men jeg tror det vil gøre oplevelsen rimelig dårlig, for hvis jeg ikke tager helt fejl, så kræver second life at man køre på en fornuftig forbindelse, ik?
Godlike
10-20-2008, 01:59 PM
arh, ok. Jeg forstod det som om det bare var noget du havde "sagt" :)
Men relakks skulle kunne klare det, numindre der er en anden der også bruger relakks der allerede har fået ip'en banned. Ellers kan du prøve en proxy server, men jeg tror det vil gøre oplevelsen rimelig dårlig, for hvis jeg ikke tager helt fejl, så kræver second life at man køre på en fornuftig forbindelse, ik?
Jo, forbindelsen skal være af rimelig kvalitet før det kører optimalt. Er der nogle links til div. ting omkring Relakks som man burde vide? Eller noget i den retning:wink:
Jo, forbindelsen skal være af rimelig kvalitet før det kører optimalt. Er der nogle links til div. ting omkring Relakks som man burde vide? Eller noget i den retning:wink:
Ikke andet end deres hjemmeside. Der er selvfølgelig nogle der har problemer med det, hvilket du også kan se hvis du søger på relakks på forummet. Men heldigvis kan du prøve det gratis i et måned.
Godlike
10-20-2008, 04:54 PM
Ikke andet end deres hjemmeside. Der er selvfølgelig nogle der har problemer med det, hvilket du også kan se hvis du søger på relakks på forummet. Men heldigvis kan du prøve det gratis i et måned.
Okay:smile:
Det lyder jo meget fint at man får en gratis måned for at kunne teste om det så virker :roll:
Har dog et andet spørgsmål nu vi snakker om Relakks; Det er sådan I mit hus at vi har 2 PC'ere. Den ene er forbundet med en router hvorpå den anden kører på routerens trådløse net. Så hvis nu vi siger jeg skal have Relakks(skal siges jeg sidder på PC'en der IKKE er forbundet direkte til routeren men derimod har et USB stick koplet til) hvilken computer skal så downloade Relakks? Kommer det til at virke på begge PC'er? Og kommer det til at påvirke ens Internet-udbyder?
Godlike
10-20-2008, 05:37 PM
Der er også en anden ting jeg ikke er helt med på. Hvis Second Life banner din IP adresse hvordan kan det så være at min bror kan logge på Second Life når vi bruger samme IP adresse? Giver ingen mening må jeg indrømme:confused: (Han logger dog på fra en anden computer men med samme IP)
Hvis det forholder sig sådan, er din ip ikke blocked, men din bruger er blevet "låst" af Secound Life. Hvis de blocker din ip, kan du jo bare bare benytte en anden computer med en anden ip, men hvis de lukker din bruger, kan du på ingen måde spille... Ved at lukke din ip stopper de dig ikke fra at spille, men når de nu har låst din bruger, er dit løb desværre kørt.
Meget logisk :)
Godlike
10-20-2008, 05:57 PM
Hvis det forholder sig sådan, er din ip ikke blocked, men din bruger er blevet "låst" af Secound Life. Hvis de blocker din ip, kan du jo bare bare benytte en anden computer med en anden ip, men hvis de lukker din bruger, kan du på ingen måde spille... Ved at lukke din ip stopper de dig ikke fra at spille, men når de nu har låst din bruger, er dit løb desværre kørt.
Meget logisk :)
Hm, det virker lidt mærkeligt. Vil gerne opfordre dig til hurtigt at skimme denne Webside igennem og se hvad du får ud af det;
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080704030040AAROYlU
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.