PDA

Se fuld version : Hjælp til CSS og Hamachi. Betaling gives

Jesper Jensen
10-15-2008, 01:58 PM
Hej Folkens.... :smile:

HAR PROBLEMMER MED HAMACHI I CSS:

Er der ikke nogle der gider hjælpe.. jeg har siddet og rodet med det i 3 dage nu.. Er virkelig ved at blive sindsyg af a kigge de samme guider igennnem igen og igen jeg tilsyneladende ikke fatte det de skriver :)Mig og en kammi kan connecte til samme netværk og chatte og se hinanden ping. Jeg har da fattet så meget at det noget med at sætte hinanden hamachi ip, ind og noget.. :confused:
Jeg vil gerne betale 200kr. for at nogen gider fortælle mig STEP for STEP hvad jeg skal gøre for at Klar til gameing osv. Min MSN er jesseiby@jubiimail.dk så kan vi snakke nærmere om betaling osv

Håber at høre fra dig :)

Skaery
10-15-2008, 03:41 PM
heh, du er hurtig ude med betaling. Jeg er næsten sikker på, at hvis der her er nogen, som ønsker at hjælpe, ville de gøre det uden betaling.

Men det er vel noget med at oprette en netværk i Hamachi, som I så begge forbinder jer til, og efter det kan I spille over LAN.

Jesper Jensen
10-15-2008, 04:58 PM
Ja betaling plejer at hjælpe.. :)Så gider folk måske også bruge noget tid på det ???

Skaery
10-15-2008, 05:34 PM
Hvor er det i går fast? I er på det samme netværk på Hamachi, og hvad så? Hvad er det præcist I ønsker at opnå?
Hamachi skaber blot et virtuel LAN, så I burde kunne se hinanden over LAN i css.

Jesper Jensen
10-15-2008, 09:24 PM
Vi har fundet fejlen.. totalt indviklet.. vi skulle lægge en text fil ind i hamachi fordi netop CSS har nogle underlige porte osv.. hvad det var grunden til vi ikke kunne koble på hinandens server var at i consollen skal man skrive sv_lan 0...

SÅ tak for svarne

TRÅD LUKKET! :)

Skaery
10-15-2008, 09:42 PM
Hmm... det lød besværligt. Jeg kan da også godt huske at jeg skulle spille FlatOut, hvilket krævede, at man skulle pille ved en masse ting i Vista (ikke XP). Men godt I fik det til at virke =)

(p.s. tråde bliver ikke lukket her medmindre nogle regler er blever brudt)