PDA

Se fuld version : trådløs problem

Pellepelle
10-14-2008, 01:04 PM
har et problem med mit trådløs.. ser jeg et klip på youtube så går det pludselig i stå og det er ligemeget hva for et klip det er.. og hvis jeg prøver at hente et musik nummer går downloadet også i stå pludselig og kommer ikk videre:confused: nogen andre der har samme problem?? eller nogen der ved hvordan man kan løre problemet??
på forhånd tak:)

Diablo999
10-15-2008, 03:07 AM
Hvis du ikke altid har haft det problem, så prøv at genstarte din trådløse eller lad den være slukket lidt. Dette hjælper tit på det problem med udfald. Hvis det ikke hjælper så må du lige uddybe lidt, hvilken trådløs router du har og om du bruger osse bruger en anden router ved siden af. Nok også en god idé at fortælle hvad du har gjort i konfigurationen af den/de router.

Pellepelle
10-25-2008, 07:55 PM
den trådløse router er en Belkin Wireless G.. har stadig ikk fundet ud a problemet.. når man f.eks. ser et klip på youtube når den kun 1 min ind i klippet og går derefter i stå og kommer ikk videre.. den er sat til en router fra cybercity.. den er købt for 500 kr i Fona.. Please hjælp hvis nogen ved noget :)

Granit
10-25-2008, 09:22 PM
Prøv og genstart den. Altså den som jeg bruger er der en meget lille hul, der skal man bruge en nål til at stikke den ind, for at genstarte den. Prøv det, måske hjælpe det :)

slemborg
10-25-2008, 09:29 PM
Start med at fortælle hvilken hastighed du har.
Sker det også hvis du downloader normalt?

Pellepelle
10-26-2008, 10:07 AM
jeg har en 4 mbit forbindelse.. og ja det sker også når jeg downloader normalt:)