PDA

Se fuld version : Xbox 360

xNitram
10-02-2008, 06:47 PM
hej
jeg har siddet og surfet på google og youtube.
hvordan gør man så at ens xbox360 kan køre spil der er downloadet ved man ka få gjordt noget inde i xboxen.
men har hørt at man kan få et program hvor man flashe cd´en/dvd`en så de ser ægte ud for xboxen og den køre dem men er ikke sikker på at det findes og hva det hedder og hvor man kan få det.

og så en anden ting.
der er sikkert en masse andre tråde om dette spørgsmål men forstår ikke alle af dem.
er der nogle programmer der gør at der er mindre chance for at blive taget når man downloader og hva hedder de og hvor ka man få fat i dem henne.

på forhånd tak:)

bok11
10-05-2008, 04:27 PM
lyder smart, vil det også virke med original xboksen?

xNitram
10-11-2008, 09:27 PM
ja nemlig:D

Wingless Angel
10-12-2008, 12:38 PM
Smed lige indlægget ind i den rigtige kategori.

pinocchio
10-21-2008, 06:46 AM
jeg kan flashe din xbox 360 medmindre det er med liteon drev : pris 400kr +fragt
pinocchioesb@hotmail.com

xNitram
10-25-2008, 12:36 PM
ja det ka godt være du kan men jeg vil godt li have svar på spørgsmålet før jeg kan finde ud af hva jeg vil:P

Craporz
10-25-2008, 03:33 PM
hvordan gør man så at ens xbox360 kan køre spil der er downloadet ved man ka få gjordt noget inde i xboxen.
men har hørt at man kan få et program hvor man flashe cd´en/dvd`en så de ser ægte ud for xboxen og den køre dem men er ikke sikker på at det findes og hva det hedder og hvor man kan få det.

Man opdatere firmwaren i drevet så den vil afspille backup spil
Tjek www.chip-kolding.dk (http://www.chip-kolding.dk/) ud, de opdatere fra 299,- til 449,- alt efter drev type.

er der nogle programmer der gør at der er mindre chance for at blive taget når man downloader og hva hedder de og hvor ka man få fat i dem henne.

Det er som vinden blæser om man bliver banned.
1. brug iXtreme firmware
2. brug kun stealth spil.
Så er du så sikker som du nu kan blive med modificeret konsol.
Der er kun 1 100% sikker måde at spille på live og det er med en 100% original maskine.