PDA

Se fuld version : En liste med sange - hjælp :D

Stardustgirl
09-28-2008, 04:04 AM
Hej PG'ere!

Jeg har lavet en liste med (meganice) sange, jeg skal bruge til mit fitnessprogram ;D .. Desværre har de lukket ned for al p2p, her hvor jeg bor, så kan ikke selv skaffe dem :/ .. Det generer mig egentligt ikke at give et par kroner for en sang, og nogen af dem kan vist også godt findes på tdcmusik, men langt de fleste på listen, kan jeg ikke finde nogen steder. Her er listen:

http://peecee.dk/upload/view/132722

Nogen, der kan/vil hjælpe? Ville være fedt.

Skriv en PM til mig :)

Hilsen Kristina

Diablo999
09-28-2008, 05:30 AM
Jeg har en del af de sange, som jeg da godt kan uploade på rapidshare.com i løbet af i morgen.
Men hvorfor prøver du ikke oprette en prøvekonto hos relakks.com, så burde du kunne omgå den spærring af P2P.

Stardustgirl
09-28-2008, 11:39 AM
Problemet er, at edb-menneskerne her på stedet overvåger, og hvis de ser, at en af os laver noget, der er ulovligt, bliver vi smidt ud her fra.. :(

Kunne du evt. sende dem til min mail eller kan jeg tilføje dig på msn?

Diablo999
09-28-2008, 05:38 PM
Om du henter via MSN eller Rapid share går ud på et. Hvis du så opretter en konto hos relakks, så kan de "EDB-mennesker" kun se at der bliver overført noget trafik, men ikke hvad. Desuden tager det en evighed at sende filer over MSN. Men smider lige min mail til dig i PM.

Stardustgirl
09-28-2008, 08:38 PM
Jeg har fået en til at hjælpe mig - men tusind tak for din hjælpsomhed alligevel.

Knus

ameinild
09-29-2008, 09:51 AM
Hey. Jeg tør vædde med du kan omgås den p2p spærring hvis du bruger kryptering i Bittorrent. Så kan jeg garantere de ikke kan se hvad der foregår...