PDA

Se fuld version : Spore-RELOADED

kkmmbb
09-25-2008, 03:07 PM
Hey pirater,

Nu har jeg downloaded Spore-RELOADED fra piratebay. Jeg har "Unrar" filerne så jeg får en magiciso image. Så brænder har jeg prøvet at brænde med båne Nero 8 burning rom, og Magiciso. Men når den så er færdig med at brænde, og jeg sætter disken i for at installere Spore, kommer der bare en mappe op som så er CD'en med Spore filen i? Hvordan kan det være? Jeg mener jeg brænder sådan det skal gøres, men jeg er ikke sikker.

Håber i forstår mit problem ;) Mange tak!

Skaery
09-25-2008, 03:26 PM
For det første behøver du ikke brænde den ud. Med et program som Daemon Tools kan du 'mounte' den, så Windows tror du har puttet dvden i et drev.

Men ellers, i Nero skal du gå op i 'Optager' --> 'Brænd Image'. Find filen på din computer - hvis filen er en .img fil, kan du blot omdøbe den til .iso.

slemborg
09-25-2008, 03:48 PM
Så vidt jeg ved er det ingen img men en iso fil, og i nero åbner du bare iso filen, og følger den normale måde at brænde på.

Skaery
09-25-2008, 06:06 PM
Så vidt jeg ved er det ingen img men en iso fil, og i nero åbner du bare iso filen, og følger den normale måde at brænde på.
/me læser ikke hvad han skriver. Der skulle stå 'hvis' og ikke 'husk'. Men hvis det blot er en iso-fil, er der ikke dette problem.