PDA

Se fuld version : Langsom download gennem Stofa ? ? ?

skumhest
09-21-2008, 09:29 AM
Når jeg downloader gennem Stofa, oplever jeg at det går vildt langsom, hvis jeg downloader gennem et torrentprogram. Jeg har ladet mig fortælle, at Stofa har lagt et filter ind, for sløve downloaded. For andre filer går det jo hurtigt som det skal. Kan man omgåes det på en eller anden måde?

hup
09-21-2008, 03:38 PM
Når jeg downloader gennem Stofa, oplever jeg at det går vildt langsom, hvis jeg downloader gennem et torrentprogram. Jeg har ladet mig fortælle, at Stofa har lagt et filter ind, for sløve downloaded. For andre filer går det jo hurtigt som det skal. Kan man omgåes det på en eller anden måde?

Ja det kan omgås
Prøv at slå sløring til i dit torrent prorgam hjælper det ikke så virker https://www.relakks.com/

skumhest
09-21-2008, 04:20 PM
Sløring.....Hvor slår jeg dette til? Jeg er ikke så erfaren i alt det her torrent halløj ! ! !

hup
09-21-2008, 04:21 PM
Sløring.....Hvor slår jeg dette til? Jeg er ikke så erfaren i alt det her torrent halløj ! ! !

Hvad hedder din torrent client??

Utorrent har det og Vuze

skumhest
09-21-2008, 04:29 PM
:-) Mit program hedder Azureus, hvis nogen kan hjælp

skumhest
09-21-2008, 04:33 PM
Jeg har også uTorrent

hup
09-21-2008, 07:24 PM
Jeg har også uTorrent

Det kan slås til i dem begge i Azureus er det inde i linstillinger skal du have valgt tilstand udvidet
så er det forbindelse derefter overførsels kryptering vælg rc4
Prøv det

skumhest
09-22-2008, 09:29 AM
Jeg føler mig sgu lidt dum her. Jeg kan ikke finde nogen menu, hvor der står det du siger. Kan du ikke guide mig lidt, med en sti, eller et screen-shot?

hup
09-22-2008, 11:35 AM
Jeg føler mig sgu lidt dum her. Jeg kan ikke finde nogen menu, hvor der står det du siger. Kan du ikke guide mig lidt, med en sti, eller et screen-shot?

Jeg vil gerne hjælpe dig
Men jeg er blevet syg, så du kan add mig på msn så kan vi gøre det lidt senere idag

lasse333@hotmail.com