Se fuld version : Er du mors lille dreng
Viscus
09-15-2008, 10:09 PM
Heysa, jeg tænkte på om der er nogen der ved hvor jeg kan finde dokumentar filmen : er du mors lille dreng, produceret af TV2 tilbage i starten af 90'erne. Det er ikke længe siden den blev vist på TV2 igen, så mon ikke der findes et rip et eller andet sted.
-Viscus
Du kan finde den her: http://warez-dk.org/showthread.php?t=23343
Men det kræver du har rapidshare profil, for ellers kan du kun hente en af filerne i timen, og der er 15.
Der er også "er du mors lille dreng 2", som viser hvordan det gik dem 10 år efter.
Viscus
09-16-2008, 03:21 PM
Super fedt! :) puha, det kommer til at tage et par timer... hehe.. har ikke en account, og må indrømme jeg er lidt for nærrig til at betale :P men vil formegentlig lave en torrent ud af den :)
Viscus
09-16-2008, 03:34 PM
Uha, Jeg kan godt hente mere end en i timen, kan bare ikke hente mere end en af gangen :) meen det går heldigvis stærkt nok :)
Uha, Jeg kan godt hente mere end en i timen, kan bare ikke hente mere end en af gangen :) meen det går heldigvis stærkt nok :)
Det er også rigtigt, de har gjort så man kan hente 1 af gangen hele tiden. til gengæld har får man ikke så optimale hastigheder.
Viscus
09-16-2008, 05:44 PM
Meen... Lidt mærkeligt, jeg når til part 7 og så siger den at jeg stadig downloader noget fra rapidshare, så det er ikke muligt, hmm.. Meen har prøvet alt lige fra genstart af system til frakobling af kabelmodem... :S må bare prøve igen om en times tid :P
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.