PDA

Se fuld version : se tv2 over nettet

IP
09-15-2008, 07:26 PM
Er der nogen der ved hvor man kan se tv2 uden og skal ind på alle de forskellige batallings sider...

Jeg har søgt nettet tyndt men har ikke kunne finde noget, så jeg håber der er en her inde der kan hjælpe...

HNicolai
09-15-2008, 10:23 PM
Du kan bruge Zattoo (http://zattoo.com/) så kan du se: DR1, DR2 og TV2 (same en masse andre)

*edit*
Jeg har lige fundet ud af at de kræver penge efter 3 måndeder (eller sådan noget :x )

slemborg
09-15-2008, 10:48 PM
Zattoo er ikke længere gratis, ændringer skete for et par uger siden, de sendte en email ud omkring dette.

GhOstFaCE
09-15-2008, 10:52 PM
Zattoo er ikke længere gratis, ændringer skete for et par uger siden, de sendte en email ud omkring dette.

super koncept. De tager penge for at deres brugere deler ud af deres båndbredde. De tager penge for noget de ikke betaler udbyderne for. Det er kommercielt pirateri i sin fineste form. Utroligt folk vil betale og gå med til det.

slemborg
09-15-2008, 11:43 PM
Grunden til det er, at licens og andre fesne ting åbenbart er blevet noget man ikke kan komme uden om, så som det ser ud er der vist ikke mange gratis services tilbage mht. gratis tv kiggeri online i dk.

Men hvem ved, måske kommer der noget, der findes vist et par enkelte programmer som stadig kan benyttes, dog har jeg glemt navnene på disee.

Guss
09-16-2008, 11:49 AM
Grunden til det er, at licens og andre fesne ting åbenbart er blevet noget man ikke kan komme uden om, så som det ser ud er der vist ikke mange gratis services tilbage mht. gratis tv kiggeri online i dk.

Men hvem ved, måske kommer der noget, der findes vist et par enkelte programmer som stadig kan benyttes, dog har jeg glemt navnene på disee.
Hvis jeg husker rigtigt, så kan man i hvert fald se dr1, dr2 & thevoice.

Viscus
09-16-2008, 03:26 PM
Jeg mener, (er ikke sikker) men mener at man kan se TV2, DR1, TV2 News mfl. på livestation...

Mictlan
09-16-2008, 10:09 PM
Der var også nogle herinde som havde lavet et streamingsprogram. Jeg kan dog ikke huske navnet.
Jeg kan dog huske at jeg kommenterede programmet.
Så hvis nogen har tiden og tålmodigheden til at se mine meddelser igennem, finder i det højst sandsynligt.
Jeg kan dog heller ikke huske om det var muligt at streame TV2 ved hjælp af det program.

Guss
09-16-2008, 10:17 PM
Der var også nogle herinde som havde lavet et streamingsprogram. Jeg kan dog ikke huske navnet.
Jeg kan dog huske at jeg kommenterede programmet.
Så hvis nogen har tiden og tålmodigheden til at se mine meddelser igennem, finder i det højst sandsynligt.
Jeg kan dog heller ikke huske om det var muligt at streame TV2 ved hjælp af det program.
Det program du snakker om er vist dette: http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=89207

Mictlan
09-17-2008, 06:35 AM
Det program du snakker om er vist dette: http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=89207

Ja det var det jeg mente. Kan så sige at det kun er udvalgte programmer man kan se på TV2 ved hjælp af det program.

snake69
10-12-2008, 03:18 PM
Tjek net-tv.tk er blot en af mange muligheder ;o)

komig
10-14-2008, 12:00 PM
Ellers kan man se det her: aelling-online-tv . dk/
(In an effort to stamp out forum SPAM only members with 10 posts or more can post website links or email addresses.)

Diablo999
10-15-2008, 03:22 AM
Nogen der har testet det her program: Super-Internet-TV-v7.3-Final?
Jeg har ikke selv, men skulle vist kunne bruges uden tv-kort i. Desuden ved jeg hellere ikke hvilke kanaler man kan tage med det.