Se fuld version : TDC Play (unlock af mobil-filerne)
NoneYet
09-07-2008, 04:00 PM
Hej alle
Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at ingen har fundet ud af at unlocke de mærkelige filer man henter ned... når man henter musik via TDC Play (til sin mobil altså). Seriøst? For der er jo en verden til forskel i forhold til de PC-filer andre henter. Suk...
NoneYet
09-07-2008, 04:48 PM
Hov, den skulle vist være i Cracks. Sorry.
Hvorfor henter du ikke bare filerne fra http://tdc/musik og dernæst fjerner DRM spæringen med et af de mange freeware programmer? Så er de klar til mobilen.
off topic
Brug hellere en af de mange p2p tjenester. Jeg er meget imod TDC Play, da det er en krænkelse af deres kunder. Hvorfor lave en "online musikbutik" til firmaets kunder og så spise dem af med sådan en omgang DRM.
NoneYet
09-07-2008, 06:35 PM
I know, I know, men når man har en mobil, kan man KUN downloade via mobilen (hence the difference). Twisted, I know. Btw. Jeg troede faktisk at PLAY-filerne var til evig eje og fornøjelse, men go figure. Sådan er det. Bbtw. Jeg har prøvet praktisk talt alle DRM-removal apps., men de er tilsyneladende kun til WMA-filerne (dem fra net-download-delen).
billgates
09-07-2008, 06:54 PM
I know, I know, men når man har en mobil, kan man KUN downloade via mobilen (hence the difference). Twisted, I know. Btw. Jeg troede faktisk at PLAY-filerne var til evig eje og fornøjelse, men go figure. Sådan er det. Bbtw. Jeg har prøvet praktisk talt alle DRM-removal apps., men de er tilsyneladende kun til WMA-filerne (dem fra net-download-delen).
Hvis du kan hente dem ned, må du også kunne oploade dem_??, til et af de mange sider der findes, for der efter at overføre dem til din hjemme pc, hvor der findes
rigtig mange måder at rippe selve indholdet, b.la
http://www.magix.com/us/free-downloads/free-software/music-manager/
kender dog intet til mobil netværk, SÅ
NoneYet
09-07-2008, 08:03 PM
Well, man kan snildt få filerne over på sin PC - de er bare i realiteten uanvendelige (jeg mener en anden gut tidligere havde et tilsvarende problem). De lever altså deres eget liv på mobilen, man overfører dem fint til computeren og derovre kan man så bare kigge dumt på dem.
billgates
09-07-2008, 09:24 PM
Well, man kan snildt få filerne over på sin PC - de er bare i realiteten uanvendelige (jeg mener en anden gut tidligere havde et tilsvarende problem). De lever altså deres eget liv på mobilen, man overfører dem fint til computeren og derovre kan man så bare kigge dumt på dem.
OK_ som skrevet, kender jeg INTET til MOBSER, og deres ? rejse gennem tilværelsen, men det burde kunne lade sig gøre,? :grin: på en eller anden måde.
Hvad er filnavnet.? og gerne lidt mere info, højreklik på filen !!! så er det nemmere at søge efter et program der muligvis virker...
Mener at have set nogle af disse konverter programmer / til MOB / for ikke mange dage siden, og jeg lægger det her :shock: hvis jeg render over det igen.
MEN om det så virker i lille Danmark ved jeg ikke, men de ? jeg har set, virker i US.?
Ellers hopper jeg her, da jeg som skrevet INTET kender til dette,
men ville bare nævne en mulighed.
:confused:
NoneYet
09-08-2008, 11:59 AM
He he... filnavnet er DCF... Men filtypen er "AAC/AAC+" ... og for at gøre det endnu værre er alle filer udstyret med følgende i selve navnet ".mp4.dcf" ... Ha ha... hvilket mareridt.
billgates
09-10-2008, 02:47 AM
He he... filnavnet er DCF... Men filtypen er "AAC/AAC+" ... og for at gøre det endnu værre er alle filer udstyret med følgende i selve navnet ".mp4.dcf" ... Ha ha... hvilket mareridt.
:shock:
Ikke noget jeg orker bruge tid på.
:-D8):grin:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.