PDA

Se fuld version : Downloader ikk fuldt.

Birdee
09-05-2008, 01:31 AM
Heey alle.
Jeg Kører med en 50/50 Forbindelse fra profiber. Men Jeg kan kun downloade med det der svare til en 25/25 Forbindelse. Jeg har forwarded min router, og ja. Kører med en Linksys trødløs router. 2.4 ghs. Jeg ved ikk om jeg skal have en bedre router om den skal kunne tage 5 ghs. men kunne jeg ikk forstille mig da ghs jo ikk har noget med min selve forbindelse at gøre. men bare hvor hurtigt den sende internettet til min com.
Jeg vil ikk sige jeg er en noob til com. Men kan bare ikk forstå det her. Nogen der ved hvad der kan være galt.

P.S Jeg kører med utorrent 1.8. Har vista Ultimate X64, hvis i skal bruge det til noget.

Mvh
Birdee

Diablo999
09-05-2008, 03:49 AM
Prøv med UT 1.6.1 for har hørt lidt om der er nogle probs med 1.8.
Har du prøvet at tage en hastighedstest på speedtest.net, for hvis du kan få resultater der svarer til 50/50, så er det jo ikke din router den er gal med.

GhOstFaCE
09-05-2008, 07:35 AM
En god ide at finde ud af hvor hurtig din router reelt er.
50mbit og over er en relativt ny ting. Det er ikke mere end 1-2 år siden at 20mbit var standart max.

deepblue
09-06-2008, 07:34 AM
Jeg må tilstå, jeg synes det her begynder at blive lidt latterligt.

Der er en helvedes debat om moderatorerne og deres "magt" til at lukke tråde og alt det, men nu er det to tovlige tosser, der får lov til at oprette tråde, der hører under Generel IT i Forummet uden at det bliver påtalt eller trådene flyttet.

Hvordan hænger det lige sammen? I vil så gerne give udtryk for, at I har styr på tingene, men lader folk rask væk oprette tråde, der ligger som storken skider ned ad taget!!!!

Og ham Birdee er oprettet for et år siden, så et eller andet pladder med at de er nye osv holder ikke lige her.

Få dog flyttet de tråde, og kom så tilbage fra ferie!!!

Birdee
09-07-2008, 12:20 AM
Hvsi jeg laver en hsatighedstest så viser den at jeg har en 50/50 forbindelse. Men kan stadig kun downloade med en 25/25 forbindelse.

Deepblue. Den her tråd har lige så meget ret til at ligge her som din tråd om routere.

slemborg
09-07-2008, 01:31 AM
Deepblue. Den her tråd har lige så meget ret til at ligge her som din tråd om routere.
Han skrev i et forkert topic tror jeg.
Anyways, det kommer jo også meget anpå hvor mange seeders der er, og hvor meget hastighed de giver, plus om du er connectable, da unconnectable ikke forbinder til andre peers som er unconnectable.

XkollapsX
09-07-2008, 11:03 AM
Hvis speedtest.net viser du har 50/50 så har du hvad du betaler for
og din router kan klare det.

Det er som andre har skrevet et spørgesmål om seeders og leechers,
og farten de giver dig.

Kører også på 50/50 og det er de færreste steder jeg kan bruge det fuldt ud,
dog ligger jeg uden problemer på 6,4-6,5 MB/s når der er seeders/leechers til det.

deepblue
09-07-2008, 03:00 PM
Hvor er du dog klog. Jeg fatter bare ikke en meter af, hvad du mener. Hvad for en tråd om routere?

Øverst i hver sektion står der angivet, hvad den pågældende sektion er beregnet til. For Forummet gælder det:

Forummet Her kan man læse om de seneste tiltag på forummet samt komme med foreslag til forbedring.

Hvad er det dit indlæg indeholder, som drejer sig om forummet som helhed? Jeg kan heller ikke læse noget, der vedrører forbedringer til forummet. Så nej, din tråd hører bestemt ikke hjemme her! Men det er du åbenbart bedøvende ligeglad med. Flot nok, mester! :wink:

Hades
09-07-2008, 03:30 PM
Jeg må tilstå, jeg synes det her begynder at blive lidt latterligt.

Der er en helvedes debat om moderatorerne og deres "magt" til at lukke tråde og alt det, men nu er det to tovlige tosser, der får lov til at oprette tråde, der hører under Generel IT i Forummet uden at det bliver påtalt eller trådene flyttet.

Hvordan hænger det lige sammen? I vil så gerne give udtryk for, at I har styr på tingene, men lader folk rask væk oprette tråde, der ligger som storken skider ned ad taget!!!!

Og ham Birdee er oprettet for et år siden, så et eller andet pladder med at de er nye osv holder ikke lige her.

Få dog flyttet de tråde, og kom så tilbage fra ferie!!!

Deepblue, du tror ikke at det skyldes at Moderatoren gerne vil have den her begravet:

http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=91730

Derudover så må jeg advare dig ... at lave offtopic i et emne er jo den største forbrydelse der kan begåes på PG ... vi må bare håbe at Birdeeikke klager over dig til Wingless Angel ... Du vil sikkert blive banned.

Guss
09-07-2008, 04:00 PM
Så er tråden flyttet, så ingen grund til sure miner :)

Hades
09-07-2008, 05:09 PM
Guss tager jeg helt fejl hvis jeg gætter på at du er eneste reelt fungerende mod. på PG i øjeblikket ... du har bare ikke fået titlen?

Birdee
09-08-2008, 06:08 AM
XkolapsX. Har du gjort noget specielt. For selvom der er 400 seeders, og 30 leechers. Så kan jeg maks downloade med 2.5-2.7 mb/s

XkollapsX
09-08-2008, 09:38 AM
Nej ik noget specielt,
hvis der er 400 seeders, hvor mange af dem forbinder du så til, ca? 30-40 stk?

Og tallene fra speedtest.net var gode nok?
Mine siger 65890 ned og 58388 op

Birdee
09-11-2008, 05:41 AM
ja der omkrin. mellem 20 - 60. mine tal sagde ca 20/15. men på tdc hastighedstjek siger den ca 58/25