PDA

Se fuld version : Hjælp mit program er låst

manzello
09-04-2008, 03:44 PM
Hejsa
Ville høre om der skulle være en med en god ide til hvordan jeg får mit kostprogram tilbage på computeren:-)
Jeg har i forbindelse med en uddannelse købt et studieprogram, men udbyderen har åbenbart mulighed for at låse det efter jeg er stoppet på mit studie.
Jeg har en CD med programmet men kan ikke aktivere det mere, men det kan jo ikke være rigtig.
Er der en som har et forslag eller ved om man kan gøre noget for at få programmet tilbage?
Der må være noget kode eller hvad er det udbyderen gør så jeg ikke kan bruge det mere?

Håber der er en som kan hjælpe mig

hitman
09-04-2008, 09:45 PM
køb ny key

billgates
09-10-2008, 10:57 AM
Hejsa
Ville høre om der skulle være en med en god ide til hvordan jeg får mit kostprogram tilbage på computeren:-)
Jeg har i forbindelse med en uddannelse købt et studieprogram, men udbyderen har åbenbart mulighed for at låse det efter jeg er stoppet på mit studie.
Jeg har en CD med programmet men kan ikke aktivere det mere, men det kan jo ikke være rigtig.
Er der en som har et forslag eller ved om man kan gøre noget for at få programmet tilbage?
Der må være noget kode eller hvad er det udbyderen gør så jeg ikke kan bruge det mere?

Håber der er en som kan hjælpe mig
Hvis du har licens til den cd, kunne du få en til at lave en portable udgave til dig,
den burde virke evigt.
Ellers kunne du fjerne alle rester af din gamle, og prøve at installere den, UDEN at gå på nettet, da det sikkert er der, den bliver låst.
Skal gerne hjælpe med at lave en portable, du skal bare uploade filen.
HVIS,,,så smid lige en PM