PDA

Se fuld version : søger hjælp!!

bok11
08-30-2008, 03:20 PM
hej alle ;)
nu findes der jo en masse danske trackere, men da jeg ikke kender nogen som har en bruger kan jeg ikke selv få en og derfor ikke bytte invites med nogen. så jeg sidder ligesom lidt ud ei kulden. mit spørgsmål er så hvordan skal jeg få adgang til alle de sider? for det kan vel ikke kun være en 10-15 stykker som kender hinanden som sidder på de her sider?

LoveWarez
08-30-2008, 07:10 PM
Uha, du bevæger dig langt ud på farvandet nu. Det kræver stor erfaring og en ufattelig masse år på bagen.......

Eller, nej, egentlig behøver du bare at registrere dig på en tracker. Ja vist er de private, men de er ikke lukkede. Så kom glad og vær aktiv. www.nordic-t.org (http://www.nordic-t.org) f.eks. (Danmarks største tracker) har åben sign-up. :)

10-15 personer? Nej, sig hellere 39.826 (Nordic-t P.t.). Det lader til, at du er helt ny i dette miljø. Husk nu at gøre dig klar over, hvad en ratio er og hvad P2P egentlig går ud på - dvs. du skal altså uploade mindst lige så meget, som du har downloadet - ellers bliver du smidt ud.

En tracker er ikke det samme som en FTP eller HTTP server. På en tracker skal du også gøre lidt arbejde i form af seeding (uploading) af filer, hvorimod på FTP-servers behøver du ikke at bekymre dig om at seede tilbage. Mit råd er, at du skal læse lidt om P2P før du går i krig med det, så du undgår problemer.