PDA

Se fuld version : Ny side om nulled scripts og hacking

jonas1045
08-25-2008, 10:53 PM
Jeg er ved at lave en privat dansk side om webscripts(nulled), templates, hacking og mere..
Det bliver en side hvor der kan downloades diverse ting og du kan læseo g skrive i forummet med andre omkring overstående emner..
Siden hedder PirateMania.org og alle sider er lukket/bliver lukket når siden åbner da det kræver man er registeret og godkendt af en admin for at få adgang.
Har du tid/lyst til at bidrage med noget som admin så er du meget velkommen til at kontakte mig enten her på forummet eller på min mail
kontakt@piratemania.org (Mailen er sikret med nyeste spam teknologi +SpamAssassin :) )
Der kommer ikke til at lægge ulovlige filer på serveren da alt i download sektionen bliver linket fra rapidshare eller andet.

Hvad synes i om ideen ?
Og ville i benytte siden ?

Klausize
08-26-2008, 07:13 PM
Jeg vil sgu gene komme der nu og da ;)

- Du siger bare, hvis du skal have hjælp ;)

jonas1045
08-26-2008, 11:07 PM
Jeg vil sgu gene komme der nu og da ;)

- Du siger bare, hvis du skal have hjælp ;)

Jamen jeg siger da tusind tak :)
Har fået opsat nogle forums og smider snart mange scripts og templates til download!
Men meningen med siden er ikke at jeg skal smide det hele ind, det er brugerne.
Siden er i phpfusion så der er rigmulighed for at udbygge det med mange moduler.
Der er et module så folk kan indsende downloads (Scripts) så på den måde bliver der fyldt op.. Templates bliver postet i forummet.

Søger selvfølgelig admins som gerne må have erfaring med siden omhandlende ting.
Og især nogen som kan noget med hacking behøves ikke være noget stort men kan skrive nogle små artikler og svare lidt på spørgsmål.

Darkpirat
08-30-2008, 09:34 PM
Jeg vil gerne hjælpe til, har masser af fritid for det meste, (måske lidt for meget?)

kan komme på hver dag efter skole *lektier kommer dog først*
men ellers kan jeg være på dag / nat så bare sig til!

men har sendt dig en pm.

Skal dog lige til london først...

Ratcom_Hardcore
09-02-2008, 05:56 PM
Du skulle beskytte dig mod Whois "Odense" siger ikke mere..

Ønsker dig held og lykke med dit project :)

GhOstFaCE
09-02-2008, 06:30 PM
Du skulle beskytte dig mod Whois "Odense" siger ikke mere..

Ønsker dig held og lykke med dit project :)
Hamrende ligegyldigt når siden ikke har noget ulovligt indhold.

Vi ved godt man kan slå et DNS op på whois og se registrar, folk bliver lige lidt chokeret hver gang nogen fremhæver det.

jonas1045
09-02-2008, 10:53 PM
Bliver ikke chockeret :)
Ved det skam godt..
Men som sagt er der ikke noget ulovligt..

shadelord
09-07-2008, 08:43 PM
Hejsa:D jeg kunne da også tænkw mig at hjælpe dig.... du kan jo prøve at se min side selvom den ikke er helt færdig endnu. gamer-site.dk

.

billgates
09-20-2008, 11:01 PM
Jeg er ved at lave en privat dansk side om webscripts(nulled), templates, hacking og mere..
Det bliver en side hvor der kan downloades diverse ting og du kan læseo g skrive i forummet med andre omkring overstående emner..
Siden hedder PirateMania.org og alle sider er lukket/bliver lukket når siden åbner da det kræver man er registeret og godkendt af en admin for at få adgang.
Har du tid/lyst til at bidrage med noget som admin så er du meget velkommen til at kontakte mig enten her på forummet eller på min mail
kontakt@piratemania.org (Mailen er sikret med nyeste spam teknologi +SpamAssassin :) )
Der kommer ikke til at lægge ulovlige filer på serveren da alt i download sektionen bliver linket fra rapidshare eller andet.

Hvad synes i om ideen ?
Og ville i benytte siden ?

Kan KUN håbe på du/ i er mere ? fleksible end andre
WAREZ-/ ditto, enten bliver man bannet for at glemme at lukke
ned for sin proxy, eller andet.
Men skal da gerne hjælpe dig på VEJ.
selv har jeg en del programmer, dog ikke meget musik eller film.
+
Det jeg lægger op = VIRKER.
:shock:
English: This site is closed!
Contact me at mail@piratemania.org

Dansk: Dette site er lukket!
Kontakt mig på mail@piratemania.org

Må man skrive_!!! + ???__LOL