PDA

Se fuld version : Pc går i "standby" efter noget tid

kredeeh
08-24-2008, 06:56 PM
Efter jeg har installeret vista endnu engang på min pc, er den begyndt at nærmest gå i en slags standby mode hvis jeg er væk fra pc'en længere tid af gangen, dette er meget irriterende, når jeg fx. downloader.. det er ikke såen at min pc slukker, man skal bare lige trykke på "tænd" knappen for at den kommer ind til windows igen. mit spørgsmål lyder så, hvordan kan jeg få det fjernet/slået fra ?

på forhånd tak.

Guss
08-24-2008, 07:28 PM
Nu kender jeg ikke lige de specifikke navne i vista. Men det er der hvor du også kan skifte pauseskærm, der er der noget der hedder "strømstyring" eller power. Derinde kan du vælge hvornår den skal gå i standby, hvornår dine harddiske skal slukke osv.

I xp kan jeg bare højreklikke på skrivebordet => trykke Egenskaber => Pauseskærm => Strømstyring, og så er du der.

kredeeh
08-24-2008, 09:13 PM
Nu kender jeg ikke lige de specifikke navne i vista. Men det er der hvor du også kan skifte pauseskærm, der er der noget der hedder "strømstyring" eller power. Derinde kan du vælge hvornår den skal gå i standby, hvornår dine harddiske skal slukke osv.

I xp kan jeg bare højreklikke på skrivebordet => trykke Egenskaber => Pauseskærm => Strømstyring, og så er du der.

Tusind tak :) så er det fixet

Guss
08-24-2008, 09:16 PM
Det var så lidt ;)

A-s
09-02-2008, 08:30 PM
Hvad hvis man ikke kan gå ind i strømstyring har samme problem?

Guss
09-02-2008, 08:37 PM
Hvad hvis man ikke kan gå ind i strømstyring har samme problem?
Så kan du gøre det fra kontrolpanelet ved at klikke på "Power Option".