PDA

Se fuld version : Pc til TV problem

Avser
08-23-2008, 10:12 AM
Jeg har et lille problem. Jeg vil som så mange andre gerne se det som er på min PC på mit nye TV.

Jeg har et GeForce 6600 GT og et Philips LCD tv. Jeg har sat et kabel fra mit anlæg til min lyd så jeg har fed lyd og sat et S-Video kabel fra mit kort og til mit fjernsyn direkte.
(Det skal siges at dette GeForce kort har en anderledes S-Video udgang så der var et special kable med da jeg købte det som passer i kortet og har en S-Video (han) udgang som normalt. Men da dette kabel ikke kunne nå har jeg købt en S-Video forlænger.)

Men jeg har intet billed. Og jeg har også prøvet at sætte lyd og S-Video kablet i en Scart samler og tested det. Intet igen.

Skulle der være nogle der måske kunne komme med en smule visdom :-)

Blaahval
08-23-2008, 12:20 PM
Har du prøvet med Force TV Detection i Setup?

Avser
08-23-2008, 12:38 PM
Ja har jeg prøvet. Den har fundet en HDTV. Men problemet er hvis jeg så prøver at slå den til f.eks. klon med 2 skærme sker der intet på mit tv og min PC monitors opløsning går helt i koks.. Dvs. den bliver tyndt og meget lille og se på.
Og hvis jeg vælger en anden type skifter den også bare opløsning som virker helt skør og intet på min TV skærm.

Jeg er virkelig på bar bund.

Blaahval
08-23-2008, 12:59 PM
Hvad hvis du vælger Extend? Det er også klart bedst at arbejde med i mine øjne.

Avser
08-23-2008, 01:38 PM
Extend? Lidt usikker på hva du mener.
Hvis du mener udvid skærmen over begge 2 så virker det heller ikke.. Jeg ved ikke om det simpelthen er kortet der er gået så S-Video ik virker men jeg tvivler..