Se fuld version : Media center problem
ivan1989
08-20-2008, 11:59 PM
Hej har en mediacenter med windows vista ultimate 32 bit og når jeg har haft den i slumre/dvale så kommer den frem med jeg ska logge ind ville gerne have at den er auto loggedeind.
Også ville den ikke vise mine mapper med film mere ind i video galleri men så vis jeg går ind i film efter dato så kommer de efter dato men kan jeg ikke bruge til noget
Og er der en fil man kan kopire med ens savegame hvor ens tv opsætning er i lidt træls man ska læg dem i rækkefølse og ind i programguiden når man har fomateret?.
På forhånd tak
Jar_Jar_Binks
08-21-2008, 02:05 PM
Jeg har ikke oplevet et eneste Windows, (hverken XP eller Vista) der ikke låser skærmen når de har været i dvale. Det tror jeg desværre ikke du kommer udenom, med mindre der findes et eller andet program ude på nettet der kan logge dig på automatisk, når du "vækker" din PC.
Du skriver at Mediacenter jo viser dine film efter dato, så vidt jeg forstår, men det kan du ikke bruge, eller hvad mener du? Mit XP medicenter viser dem alfabetisk, når jeg tilføjer film under "Film"
Den med savegame forstår jeg ikke, sidder du og spiller spil på mediecenteret, og i så fald, hvad har programguiden med det at gøre?
ivan1989
08-21-2008, 05:05 PM
Hej igen.
Har fået den til og log på automatisk og det virker:D.
Sku bar gå ind hvor du sætter dine dvale indstillinger også sætte den til at ikke sku bede om kode.
"Savegame" maner altså min kanal rækkefølge og programguide må jo blive gemt i en fil for at kunne huske det næste gang pcen starter.
Det med filmene.
Nej altså det jeg mener er at jeg har kunne se mine film i sine mapper så som Serier optagelser osv. men kan jeg ikke længere nu er der ingen mapper der så når jeg går op i vis efter dato så vider den filmene men det er lidt rodet og gå igennem..
Jar_Jar_Binks
08-21-2008, 05:46 PM
Jeg ved desværre ikke hvor kanalerne bliver gemt. Jeg tror egentlig det har noget med driverne til dit tunerkort at gøre, altså ikke Mediacenteret selv. Men ved det altså ikke.
Jeg har tilføjet mine film i mapper, og jeg har også undermapper. Og det virker fint på et XP mediecenter... Ved ikke ved Vista. Det holder jeg mig så langt væk fra som jeg kan :grin:
ivan1989
08-21-2008, 07:32 PM
Ville jeg os men altså det ahr virket men ligepludselig var det væk har haft samme problem engang før men der geninstalerede jeg i stedet.
Jar_Jar_Binks
08-21-2008, 07:47 PM
Jeg har oplevet at Mediacenter XP har "Glemt" opsætningen af sine kanaler, så jeg har været nødt til at søge det hele igennem igen, og place kanalerne som de var før. (Heldigvis har jeg kun 6 kanaler :-) ) Efter at jeg bruger DVB-T Tuneren i mit Medie center har den ikke glemt noget. Det var kun da jeg brugte analog tuner.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.