PDA

Se fuld version : 3's mobile bredbånd??

Rico
08-17-2008, 10:11 PM
hejsa.. Jeg har lige købt 3's mobile bredbånd. Det virker bare super ;). Det var ikke lige det jeg ville skrive om..
Men der står derinde, at der er frit forbrug. MEEEnn... kan man nu være sikker på det?? Der står INGENsteder om man kun må bruge "10 gb" .. eller ja! jeg har ihvertfald ikke fundet det nogen steder endu.! :).

Er det sandt? er det frit forbrug? :)

Tak for hjælpen!

Guss
08-17-2008, 10:31 PM
Jeg var ude og rejse med en ven som havde det, og han sagde han kunne bruge alt det net han ville for det han nu engang betalte hver måned. Det gælder både i Danmark og Sverige. Så det skulle jeg mene.
Men hvis du vil være 100% sikker, så ring til dem.
Men de skriver jo selv: Kom på nettet med 3's mobile bredbåndsabonnement. Du betaler for den hastighed, du har brug for og har derefter frit forbrug i Danmark og på 3's net i Sverige.

jefutte
08-17-2008, 11:38 PM
Jeg vil mene det frie forbrug også kun gælder på 3's net i Danmark - men er ikke sikker..

MEN! Regn ikke med 3,6 mbit over hele landet! Der er forbindelse de fleste steder, men langt fra 3,6 mbit over det hele.. Jeg kørte i bil fra København til Tønder med netradio via den, og den faldt ikke ud en eneste gang.. Så det holder fint signal.. Har haft den med mange steder i Danmark - Løkken, Aalborg, Århus, Esbjerg, Hinnerup, Hedensted, Vejle, Fredericia, Ebeltoft, Tønder, Odense, Ejby (på fyn), Slagelse, Korsør, Marielyst, Nykøbing F, Holbæk, Fårevejle, Sjællands Odde, Gilleleje, Liseleje, Helsingør, Roskilde, og København (+ mange mindre byer omkring de områder) - signal alle steder :)

Guss
08-18-2008, 05:37 PM
Jeg vil mene det frie forbrug også kun gælder på 3's net i Danmark - men er ikke sikker..
Det skulle også være i Sverige. Jeg har i hvert fald set tv og alt muligt igennem 3's net i sverige.
De skriver også på deres side: frit forbrug i Danmark og på 3's net i Sverige.