PDA

Se fuld version : HJÆLP!!!! jeg skal bruge noget hjælp

ralledk
08-15-2008, 06:34 PM
hej, jeg er lige startet ude på hg og der har vi fået en bærebar, MEN jeg kan ikke installere msn på den, når jeg gør det og starter det så siger den "der er begrænsinger på com."

jeg håber der er en som kan hjælpe mig :)

tmundt
08-15-2008, 07:36 PM
heyyy ralledk... det kan blandt andet være du ik nok plads har på din computer ellers må du prøve og download et lidt ældre version af msn mvh toma smundt

Plug&Play
08-15-2008, 08:46 PM
Eller at du ikke er Admin.

SRJ
08-15-2008, 09:22 PM
Tjae, hvis jeg var admin på skole låne-computere ville jeg også sørge for at eleverne ikke kunne installere alt muligt random software! Gør jo livet meget lettere når der er skiftedag med bærbare.. :-)

Blaahval
08-15-2008, 09:40 PM
Nu er der sikkert mange løsninger og jeg er på vej ud af døren, men ét kunne være at installere dine programmer på et USB-drev og bare køre dem derfra. Det er aldrig den smarteste løsning, men de fleste programmer vil trods alt virke den vej, selvom de ikke er "installeret korrekt". Enkelte vil brokke sig over manglende data i registreringsdatabasen, men det burde virke med MSN.

En sidste udvej er at bruge deres internet-baserede klient. http://webmessenger.msn.com/

tmundt
08-15-2008, 10:35 PM
rigtig nok drnege men prøv at starte comuteren op og tryk f8 og så viser den noget hvor der står start computeren normanlt der skal du gå helt op i toppen og tryk på strat i fejlsikret-tilstand og så når den starter op går du ind under admin- og når du er inde så går du ind på kontrol panel og fjrner kode og adresserne der gør så man ik kan indstaller eller gå ind på alle mulige hjemme sider ... og så genstarter du computeren det skulle hjælpe mvh tomas mundt

numb
08-16-2008, 09:19 AM
Ellers find windows live messenger i en portable version og kør den fra en usb nøgle eller lign.

ralledk
08-16-2008, 06:11 PM
Ellers find windows live messenger i en portable version og kør den fra en usb nøgle eller lign.

mange gange tak for svarene!!