PDA

Se fuld version : billig/brugt bærbar

champen
08-12-2008, 07:14 PM
hej allesammen

jeg står i den sitiuation at jeg er begyndt på hhx, og vil derfor købe en bærbar til at lave lektier og den slags på.
er der nogen der har forslag? er ligeglad om den er brugt/ uden kvittering osv bare den virker.
Da den kun skal bruges til skolearbejde har jeg ikke de store krav til den og er derfor heller ikke villig til at betale mere end 2000 kr. helt under self :D
inden nogen foreslår edbpriser så har jeg skam været derinde men håber at der er en der har en brugt bærbar til salg.

Blaahval
08-12-2008, 07:21 PM
Du får ingen ny bærbar for 2000 kroner. Der skal du ud i noget brugt, hvor udvalget dog også er ganske tilstrækkeligt indenfor 2000 kroner rammen. De fleste computere kan jo klare diverse relevante studieprogrammer som eksempelvis Word, Excel m.fl.

Søg eventuelt på dedikerede hardware-fora som HOL.dk, Tweak.dk eller lignende.

champen
08-12-2008, 07:41 PM
nu skrev jeg jo også at jeg var ligeglad om den var brugt ;)

bud
08-12-2008, 07:49 PM
Du kan altid finde en bærbar på dba til den pris :roll:

Jonash
08-12-2008, 08:58 PM
Hej Champen. Se om du ikke kan grave 1000 mere frem, så er det nemmere at finde en ny studie pc.

the-black-pirat
08-14-2008, 01:49 PM
Hvorhenne i Danmark, jeg er også begyndt ;)

SirFinkle
08-18-2008, 02:22 PM
Find dig en gammel IBM ^^ Bare en gammel 8-900mhz spand, med knap så mange ram, og et sølle gfx kort. En af mine kammerater havde sådan en, og den blev flittigt lånt ud til diverse fester. Harddisken var blevet skiftet ud, samt der var en USB HDD tilsluttet, men ellers kørte den gerne en hel weekend, pumpende med musik, og derefter brugt til skole arbejde :)

Den er gammel og muligvis lidt små sløv i svingene. Men, imo, er der stil over den og jeg har altid oplevet dem som værende drift sikre (Hvilket jeg ikke kan sige om de plastik skrammel bærbare der bliver smidt i hoved på folk :shock:).

Anyhows;
Held og lykke :)

- Venligst
SirFinkle

numb
08-18-2008, 03:53 PM
Hvis du er villig til at smide 1500 mere, så køb en MSI Wind eller Asus EEE :D