PDA

Se fuld version : Vista brokker sig allerede?

kredeeh
08-11-2008, 07:13 AM
Hej..

Igår søndag, formaterede jeg min pc og alt skulle egentlig virke normalt.. men så her til morgen da jeg tændte min pc, popper der en besked op hvori der stod noget lignende med "Din windows skal repareres.. din Windows er muligvis en piratkopi" - og ja, det er en piratkopi.. men mit egentlige spørgsmål lyder, nogen som ved hvor jeg kan hente den seneste "One-Click-Activator" eller bare en "Vista crack" :)

på forhånd tak.

EDIT: ordnet, btw.. godt nok ikke mange svar der kom ^^

billgates
08-18-2008, 02:49 PM
Hej..

Igår søndag, formaterede jeg min pc og alt skulle egentlig virke normalt.. men så her til morgen da jeg tændte min pc, popper der en besked op hvori der stod noget lignende med "Din windows skal repareres.. din Windows er muligvis en piratkopi" - og ja, det er en piratkopi.. men mit egentlige spørgsmål lyder, nogen som ved hvor jeg kan hente den seneste "One-Click-Activator" eller bare en "Vista crack" :)

på forhånd tak.

EDIT: ordnet, btw.. godt nok ikke mange svar der kom ^^
Der ligger masser af dem på denne side, om de virker ????
Det kræver oprettelse som medlem for at kunne søge.
Men kig de første 10 / 20 sider igennem og du har fundet en.
http://www.katzforums.com/

kredeeh
08-18-2008, 04:16 PM
Tak for svaret, holder mig dog helst fra sider som det.. + jeg har fundet en.

billgates
08-18-2008, 05:00 PM
Tak for svaret, holder mig dog helst fra sider som det.. + jeg har fundet en.
:shock::-D
Den er ikke mere uren, end andre sider.
Og før eller siden, havner de samme ting og sager trods alt samme sted.

kredeeh
08-21-2008, 09:37 AM
:shock::-D
Den er ikke mere uren, end andre sider.
Og før eller siden, havner de samme ting og sager trods alt samme sted.

Jeg tror skam heller ikke den side er mere uren end alle andre, holder mig bare stadig fra sider som den :)

lalf
08-21-2008, 12:19 PM
Prøv at overveje om ikke du skulle ændre det svar - du lyder næsten irriteret over at folk gider forsøge at hjælpe dig

kredeeh
08-21-2008, 12:44 PM
Prøv at overveje om ikke du skulle ændre det svar - du lyder næsten irriteret over at folk gider forsøge at hjælpe dig

Så har jeg måske brugt nogen forkerte ordvalg, men for at du ikke skal blive fornærmet ændrer jeg da bare svaret.