PDA

Se fuld version : The Pirate Zone skifter taktik

SysOp
08-07-2008, 08:26 AM
Til store glæde for mange og MEGA TRÆLS for et par enkle er her endnu en spot fra The Pirate Zone som denne gang er posted i OffTopic.

The pirate Zone har valgt at skifte taktik og er derfor ikke længere kun for Trackere og Direct connect. Nu er det en side for alle former for deling. Altså ikke kun pirater men også folk som vil dele madopskrifter, glansbilleder o.s.v
Med andre ord et Åben forum for alle som vil have et sted at snakke om alt under et tag.
Vi har skiftet source til nyeste 1.4 og har derfor valgt ikke at bruge kræfter og tid på at overfører gamle posts og usere men starte forfra.
Med den nye side tilbyder vi også Game Sectionen (som før) men med store forbedringer. Userne vil kunne oprette sine egne tourmanent valgt ud fra sine favorit spil. Langt over 1000 spil vil blive lagt op til stor glæde og underholdning af vores mange usere.

Folk med trackere kan promote deres tracker eller lade vær da der blot er lavet et "Tracker" forum til den slags uden udelukkelse af nogen.

Et massivt team af staff sørger for at det ikke løber af sporet og bliver spammed og flamed. I takt med at folk melder sig på banen vil der blive oprettet flere tråde om netop den interesse DU har.
Den nye side vil du stadig kunne finde på http://piratezone.dk som sørger for at du kommer videre til rette side.

Jeg vil også igen påpeje af vi IKKE er en erstatning eller kopi af denne side, men en side for de som bare vil dele uanset hvad. Har du været medlem før så signup igen og har du ikke være det så smut forbi og gør det nu.

For ikke at gøre dette indlæg for langt vil jeg overlade resten af de mange nye ting til dig selv at opdage når du er tilmeldt siden.

Fortsat god sommer til jer alle (selv om vejret i skrivende stund ikke tegner for godt.)

numb
08-07-2008, 10:05 AM
Så nærmest en konkurrent til PG?

Kazaam
08-07-2008, 10:19 AM
Skulle jeg også til at sige . Er det i princippet ikke det samme som piratgruppen?

GhOstFaCE
08-07-2008, 11:00 AM
Skulle jeg også til at sige . Er det i princippet ikke det samme som piratgruppen?
Nej vi forsøger at undgå deling af Madopskrifter og glansbilleder :)

Igen så kan du redde dine brugere og posts ved at skrive et script der bare laver de vigtigste ting fra den gamle DB om til den nye. Er det samme system så passer de nok endda nogenlunde på hindanden.
Med mindre der ikke blev taget backup?

SysOp
08-07-2008, 11:38 AM
Nej vi forsøger at undgå deling af Madopskrifter og glansbilleder :)

Igen så kan du redde dine brugere og posts ved at skrive et script der bare laver de vigtigste ting fra den gamle DB om til den nye. Er det samme system så passer de nok endda nogenlunde på hindanden.
Med mindre der ikke blev taget backup?

Det er jeg klar over og TAK for remind me men da 90& af de gamle post bestod af tracker snak og en del rokeringer er foregået siden valgte vi IKKE at tage dem med over. Dog har vi tilbudt at genskabe de enkelte indlæg userne selv mener e vil have med over.

Med hensyn til userne lader vi dem regge sig igen da man hverken mister ratio, point eller andet.

Med hensyn til sammenligning er vi og vil vi ikke være en kopi/konkurent af dette board. JA vi kommer rundt omkring som PG men så lad os kalde det et alternativ til PG men det er på ingen måde en hensigt at ligne PG men igen - det er jo op til en hvers egen vurdering.

LoveWarez
08-07-2008, 07:52 PM
SysOP: Hvorfor laver du ikke et A Record i stedet for en URL forward på dit piratezone.dk domæne? Du kan nemt registere dig hos en gratis DNS (jeg anbefaler: www.gratisdns.dk (http://www.gratisdns.dk)) og gøre dette. :)

Nikomof
08-08-2008, 09:09 AM
må man gerne reklamere på pg?

GhOstFaCE
08-08-2008, 10:53 AM
SysOP: Hvorfor laver du ikke et A Record i stedet for en URL forward på dit piratezone.dk domæne? Du kan nemt registere dig hos en gratis DNS (jeg anbefaler: www.gratisdns.dk (http://www.gratisdns.dk)) og gøre dette. :)
Hvis den er hosted på en shared IP så kan man ikke bruge A record med mindre host er sat op til også at "lytte" på det andet DNS.

Der kan ligge mange hundrede websites på samme IP, det er op til http serve at dirigere brugerne ud til de mapper på serveren hvor den hjemmeside de forsøger at tilgå ligger. Den kigger ganske enkelt på hvilket DNS folk kommer ind på.