PDA

Se fuld version : tdc, yousee eller fullrate?

Darkpirat
08-06-2008, 08:47 PM
heh det er lidt af en krig at finde ud af synes jeg...

Da tdc priser er total syge i hovedet!! mens yousee's priser er okay og passer 100% på rullrate's priser :S (20dl/1upload) til 350kr mens rullrate har det samme tilbud....?

men yousee er da lejet /oprettet af tdc så snyder de vel røven ud af dem som har tdc?

men hvem skal man tag? altså rullrate lyder godt, dog har jeg hørt de var lidt "meget" langsom til at opdatere en patch som kunne lappe en DNS fejl, mens TDC/yousee? gjore det så hurtig som muligt...

Altså yousee (aka tdc bare med bedre priser?) eller rullrate.

Off_topic: findes der ikke en lov mod at snyde folk?, det er jo lidt "nedern" det som de har igang med

Lasseqvistgaard
08-06-2008, 08:51 PM
Fullrate har lige sat prisen på 20/1 ned til 299,- iøvrigt så kan jeg varmt anbefale fullrate frem for TDC.

Toke321
08-06-2008, 08:53 PM
er TDC og Yousee ikke det samme??? det har der da kørt nogle reklamer med at de var.
det er fullrate du mener ikke?? blev en lille smule usikker forid du bliver med med at skrive rullrate

Lasseqvistgaard
08-06-2008, 09:03 PM
Fullrate har lige sat prisen på 20/1 ned til 299,- iøvrigt så kan jeg varmt anbefale fullrate frem for TDC.

Edit: Kom lige i tanke om en episode jeg havde da jeg skulle flytte. Jeg skulle jo bestille noget internet og fjernsyn til den nye lejlighed og tænkte det sikkert kunne være smart med YouSee fra TDC eller StofaTV. Pr. definition kan jeg ikke lide TDC, så startede hos telia. Det viste sig her at de ikke kunne levere på min kommende adresse, så måtte (desværre) gå til TDC butik. Her bad jeg ekspedienten forklare hvordan og hvor ledes, samt hvad det ville koste mig kr/øre... 10 minutters snak og 100 muse-klik senere var det ikke lykkedes for ekspedienten at komme med et klart beløb jeg kunne bruge til noget. Nu har jeg Fullrate som internetudbyder og NTA som tv udbyder og jeg er glad og tilfreds.

Darkpirat
08-06-2008, 10:32 PM
Altså jeg mener at TDC og yousee er det da samme (altså tdc oprettet jo yousee)

men hvorfor fu** er det ikke samme pris ?

Men altså en 20/2 forbindelse til 350kr hos yousee ser da dejlig ud... ( samme pris hos fullrate)

men altså ved ikke..

Lasseqvistgaard
08-06-2008, 10:36 PM
TDC og YouSee ER det samme, så er det på plads. Prisen er ikke det samme, fordi TDC sælger sig selv under forskellige selskaber. Fx er Telmore og M1 begge eget af TDC, men til helt andre mobil priser end selve TDC mobil.

Darkpirat
08-07-2008, 12:34 AM
arh okay :) så er jeg med =p tak :P

DHJ
08-07-2008, 02:16 AM
Yousee er jo kabeltv/kabel, = derfor er prisen så anderledes.

jefutte
08-11-2008, 08:51 AM
Yousee er jo kabeltv/kabel, = derfor er prisen så anderledes.Præcis.. Det kan ikke sammenlignes med TDC's andre priser. Er lidt som at sammenligne kobber med fiber linjer :)

Glemte lige...: Jeg har Fullrate, og det kører som en drøm! Nu er jeg lidt i tvivl om de har opgraderet min 10/1 mbit til en 20/1 mbit uden at sige noget (prisen er den samme som jeg gav for min 10/1), men jeg ligger pt. på 1,8 mb/s i download :)