PDA

Se fuld version : opdatering hjælp

golden gun
08-01-2008, 04:37 PM
hej

jeg har lige formateret min computer og installeret alt og min antivirus er kaspersky

men nu er jeg kommet til hvor jeg skal opdatere min computer men det kan jeg ikke. og jeg tror at det har noget med kaspersky der gør det for har også prøvet det før men så skiftede jeg antivirus og så virkede det hele som det skulle, men nu virker windows update ikke og jeg kan heller ikke sætte den til inde i sikkerhed

jeg bruger xp
på forhånd tak

Diablo999
08-01-2008, 05:54 PM
Det skete osse for mig for få dage siden. Jeg havde dog ikke skiftet nogen programmer eller installeret yderligere ting. Det var bare fra den ene dag til den anden det skete. Jeg fandt desværre ingen løsning og de par løsninger man kunne finde hos microsoft virkede ikke. Så var nød til at geninstallere.

golden gun
08-01-2008, 06:36 PM
men jeg har netop lige geninstalleret windows og vil ikke gøre det igen
jeg havde det på min stærtionær og så slettede jeg kaspersky da jeg var sikker på det var det og installerede noget andet men det vil jeg ikke gøre på min bærbar

Guss
08-01-2008, 06:40 PM
Prøv at slå det fra eller opdater i fejlsikret tilstand.
Ellers kan du vel bare hente opdateringen manuelt.

Jeg bruger også selv kaspersky. Men jeg har ikke lige prøvet det problem du omtaler.

Diablo999
08-01-2008, 06:47 PM
Guss - Jeg havde selv forsøgt de ting du foreslår og det virkede hellere ikke. Ved manuel opdatering fik jeg bare en fejlkode og det var der jeg kunne finde frem til et par forslag hos microsoft, som hellere ikke virkede.

golden gun
08-01-2008, 07:50 PM
det virker ikke med fejlsikret tilstand

diablo: det er nok det samme som du havde, der er i vejen med min bærbar