Se fuld version : Diskussion af Wingless Angel som mod
Hades
07-03-2008, 08:15 PM
------------------------------------------------------------------------------------
Skrevet af Wingless Angel, da nedenstående indlæg er kopieret fra en anden tråd.
Introduktion til tråden:
Beklager hvis denne tråd fremstår som et forsøg på at sætte mig selv i centrum, da det ikke er derfor jeg har lavet den.
En anden tråd blev brugt som forum for en diskussion mellem Sir_Tigerdyret og jeg, og da det ikke har noget med den pågældende tråd at gøre, tænkte jeg det var bedre med en tråd dedikeret til en diskussion om hvorvidt folk er utilfredse med min indsats som moderator. Er godt klar over at det kan virke uinteressant for store dele af forummet, men hvis der er manglende tiltro til "autoriteten"(Kunne ikke finde et bedre ord) på forummet, er det nok værd at diskutere.
Jeg er naturligvis dømt inhabil på forhånd, så jeg vil ikke moderere i denne tråd.
Jeg har klippet de indlæg fra den anden tråd ind i denne, så vi kan få det hele samlet.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Nedenstående er fra Hades, og er kopieret fra den anden tråd:
Jeg tror ikke Sir_Tigerdyret er "Medlem" her mere ... http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=91128
Jeg tror ikke Sir_Tigerdyret er "Medlem" her mere ... http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=91128Hvorfor tror du det?
Hades
07-06-2008, 11:04 AM
Jeg synes at kunne læse at Tigerdyret er rimelig pist over at Wingless Angel lukkede det emne, derudover virker det til at han er sur over at piratgruppens admins ikke har reageret ... jeg synes det lyder til at han har sendt nogle private meddelser, men ikke fået et svar ... derudover så er der slutningen på hans sidste indlæg ... GLHF betyder Good Luck Have Fun
Jeg har valgt at lave det her indlæg, da det interne diplomati ikke fungere i øjeblikket ... vel vidende hvad konsekvensen heraf er ... Men GLHF
Antal indlæg 22. Juni 2008 - 2049
Sidst men ikke mindst ... hans signatur ... jeg ved ikke hvad der skal ligges i "best" ... men at lukke for private beskeder fra admins kan umuligt være et godt tegn.
Mess with the "best", die like the rest :mad:
PS Jeg modtager ikke længere PM - Heller ikke fra admins
Jeg synes at kunne læse at Tigerdyret er rimelig pist over at Wingless Angel lukkede det emne, derudover virker det til at han er sur over at piratgruppens admins ikke har reageret ... jeg synes det lyder til at han har sendt nogle private meddelser, men ikke fået et svar ... derudover så er der slutningen på hans sidste indlæg ... GLHF betyder Good Luck Have Fun
Sidst men ikke mindst ... hans signatur ... jeg ved ikke hvad der skal ligges i "best" ... men at lukke for private beskeder fra admins kan umuligt være et godt tegn.
Ja, jeg kan godt se du måske har fat i noget. Jeg mener bare han har haft skrevet i forummet efter den signatur. Men ligegyldigt hvad, så håber jeg, at jeg har ret.
VowOfSilence
07-06-2008, 04:45 PM
Ja, jeg kan godt se du måske har fat i noget. Jeg mener bare han har haft skrevet i forummet efter den signatur. Men ligegyldigt hvad, så håber jeg, at jeg har ret.Du kan hvertfald se, at han ikke har været logget ind siden d. 22-06-2008, som er den dato, han lavede sit "sidste" indlæg
Skaery
07-06-2008, 05:26 PM
Det var da trist. Lad os da håbe, at han kommer tilbage igen.
Wingless Angel
07-06-2008, 06:09 PM
Det er altid ærgerligt, når en bruger forlader forummet, og i særdeleshed, hvis der er tale om en aktiv bruger som har bidraget til fællesskabet. Jeg kan naturligvis ikke tillade mig at diskutere hvad Tigerdyret og jeg har snakket om over PM's, så det holder jeg mig fra.
Jeg håber da at min måde at gribe ind i diverse tråde, opfattes som være fair, og at folk forstår at de situationer man står i sjældent er sorte/hvide. Det kræver et personligt skøn sommetider, og det er ikke altid der er fuld konsensus blandt alle i disse tråde om hvorvidt, beslutningen var den rette.
Min inbox er altid åben hvis man har et eller andet man gerne lige vil vende. Hvis jeg bliver overbevist om, at jeg har begået en fejl, er jeg ikke bleg for at indrømme det. Hvis jeg derimod ikke bliver overbevist, bliver jeg nødt til at holde fast.
Hades
07-07-2008, 12:41 AM
Er der en forklaring på hvorfor admins ikke deltog i debatten ... umiddelbart synes den jo at være ligetil ... Wingless Angel havede lavet lort i den og det sikkert hverken er første eller sidste gang ...
Nogen der forresten ved hvad han mener med den her:
Derudover så er det ikke første gang at Wingless Angel lukker et forum hvor jeg deltager i som var på den rigtige side af stregen ...
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=531498#post531498
Det er den tråd han hele tiden har henvist til.
Min inbox er altid åben hvis man har et eller andet man gerne lige vil vende. Hvis jeg bliver overbevist om, at jeg har begået en fejl, er jeg ikke bleg for at indrømme det. Hvis jeg derimod ikke bliver overbevist, bliver jeg nødt til at holde fast.
Bare lige for at vide om min teori er korrekt, hvor mange emner har du genåbnet.
Hades
07-16-2008, 01:34 AM
Jeg undre mig stadig over at i ikke har svarer ...
Wingless Angel jeg vil bare lige høre om du er sikker på det her er helt rigtigt ...
Især når jeg nu kan fortælle dig at den anden tråd som Sir_Tigerdyret talte om er den her (jeg talte med ham på en CS server tidligere idag).
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=88302
Om du vil svarer det andet er sådan set ligegyldig, men vil du også mene at der er en rimelig begrundelse for at lukke den ....
Wingless Angel
07-16-2008, 04:29 PM
Bare lige for at vide om min teori er korrekt, hvor mange emner har du genåbnet.
Hvilken teori er det?
At jeg i al hemmelighed låser alle tråde jeg ikke personligt synes om, for derefter at overbevise alle om, at jeg er lydhør overfor kritik?
Jeg aner ikke hvor mange tråde jeg har genåbnet.
Jeg undre mig stadig over at i ikke har svarer ...
Wingless Angel jeg vil bare lige høre om du er sikker på det her er helt rigtigt ...
Citer:
Oprindeligt indsendt af Wingless Angel http://www.piratgruppen.org/forum/images/firefox/pg_buttons/viewpost.gif (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=533194#post533194)
Især når jeg nu kan fortælle dig at den anden tråd som Sir_Tigerdyret talte om er den her (jeg talte med ham på en CS server tidligere idag).
http://www.piratgruppen.org/forum/sh...ad.php?t=88302 (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=88302)
Om du vil svarer det andet er sådan set ligegyldig, men vil du også mene at der er en rimelig begrundelse for at lukke den ....
Ja jeg mener mit ovenstående citat er korrekt.
Tråden du henviser til(den som ender med en forespørgsel på hvilke programmer der kan hacke en 256bit kryptering hurtigere), var en af mine første møder med den gråzone som er en sand udfordring for en Mod, og i særdeleshed for en ny Mod.
Jeg kunne nok have fået tråden på rette spor med en advarsel, og det er sikkert hvad jeg ville gøre idag.
Hvad siger du til, at vi tager dette over PM, hvis der er mere?
Tråden her er ikke det rette forum for den slags, og det ville være lidt mærkeligt hvis en Mod skulle lave en masse offtopic bare for at "rense" sig selv.
Det er nu ikke fordi det skal være hemmeligt, og du skal da være velkommen til at dele vores korrespondence med hvem du vil.
Tilbage til tråden:
Hvis Tigerdyrets exit fra Piratgruppens forum er endeligt, så skulle vi måske finde brugere der kan overtage div. stickies som han bravt har stået for?
deepblue
07-17-2008, 11:29 AM
Det ville ellers være noget af et paradoks at låse denne tråd pga. Off-topic, når den netop handler om, hvorvidt man skal låse tråde, der går Off-topic eller ej. :wink:
Personligt synes jeg, det er skideirriterende, når folk får ejerfornemmelser over andres tråde, og begynder at spamme med alt muligt ligegyldigt vrøvl, som de ligeså godt kunne køre over PM.
En ting, der er ekstrem irriterende, er, at de tråde blive ved med at poppe op øverst på listerne med nye indlæg, og man går troligt ind for at se, om der er noget nyt til emnet. Men nej. Det er bare tågehornene, der diskuterer deres ensidige vås!
Så jeg er bestemt tilhænger af, at tråde, der går Off-topic, lukkes og slukkes.
Og den der gang pladder med at diskutere, hvornår man må eller ikke må gå Off-topic er helt i skoven. Hvad med den tid vi befinder os i nu? Sommertiden? Folk er på ferie, og der kan gå mange dage, før folk svarer tilbage. Men det er ikke ensbetydende med, at tråden ikke skal bruges mere til det den oprindeligt var tiltænkt.
Uanset hvordan og hvorledes, så må det bero på en konkret vurdering i hvert enkelt tilfælde. Og det mener jeg at vores Mod's/Admin's er ganske gode til.
Er det i øvrigt Off-topic at skrive om Off-topic i en tråd, som ikke startede om Off-topic, men af ejeren selv er gået Off-topic?
Kan I se komikken? 8)
Hades
07-25-2008, 02:17 AM
Jeg har fået en pm fra en person som fra en konto påstår han er Sir_Tigerdyret .... med overskriften
- En formodentlig sidste besked fra Sir_Tigerdyret -
... pm beskeden blev sendt til.
Modtagere: Guss, Hades, Klawz, Pest, SAN, SRJ, VowOfSilence, Wingless Angel
Om den er fra Sir_Tigerdyret ved jeg ikke ... men han gav lov at offentliggøre den og den efterfølgende mail med svaret fra Wingless Angel ... og hans kommentar dertil.
Det skal forresten noteres at det er utrolig så mange offtopic emner der har fået lov til at ligge under forummet ... men det er vel en tilfældighed :wink:
At jeg i al hemmelighed låser alle tråde jeg ikke personligt synes om, for derefter at overbevise alle om, at jeg er lydhør overfor kritik?
Tja, min personlige holdning er at du er en 18-19 årig (red.) bruskhoved og superhumanisk, som tror du ved præcis hvordan det her forum skal styres, og derfor ikke vil acceptere at andre har en anden opfattelse … hvilket bl.a. vil sige at du ikke ønsker at der skal diskuteres politik …
Hvad siger du til, at vi tager dette over PM, hvis der er mere?
Det vil jeg ikke anbefale ham … det har jo som vi begge ved ingen effekt overhovedet.
Tråden her er ikke det rette forum for den slags, og det ville være lidt mærkeligt hvis en Mod skulle lave en masse offtopic bare for at "rense" sig selv.
Som trådens ejer … ROFL … så har jeg ingen problemer med det … jeg vil nok bruge klorin ... det kan gøre næsten alt hvidt.
(For evt. uindvidede http://www.piratgruppen.org/forum/sh...ad.php?t=91128 (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=91128))
Det er nu ikke fordi det skal være hemmeligt, og du skal da være velkommen til at dele vores korrespondence med hvem du vil.
I kunne jo lave en gruppe til klager over lukkede tråde mv. - det ville jo vise hvis der var nogle problemer ...
I kunne evt. også lave et forum udelukkende til politik.
(se det evt. som et forslag - ikke at det har nogen betydning for min beslutning)
Hvis Tigerdyrets exit fra Piratgruppens forum er endeligt, så skulle vi måske finde brugere der kan overtage div. stickies som han bravt har stået for?
Det kan jeg så bekræfte … for jeg gider ikke bruge min tid på et forum … hvor en af moderatorne synes han skal ”løber” rundt og lukker tråde på fuldstændig groteske grundlag ... hvis han så bagefter kunne indrømme at han har lavet en fejl ... og overveje det en ekstra gang fremover ... så kunne man nok acceptere det ... men det her er sku for latterligt.
Der var vedlagt nogle ps beskeder ... som jeg umiddelbart synes ikke vedkommer forummet ... men der var dog en enkelt af interesse.
PSS Wingless Angel … hvis du evt. ønsker at svare ... så er du velkommen til at offentlige hele indholdet heri ... og svare på det offentlig ... men jeg ønsker ikke svar fra dig via en pm ...
Hades
07-25-2008, 02:49 AM
I besked 2 overskrift var:
Vedr: - En formodentlig sidste besked fra Sir_Tigerdyret -
... pm beskeden blev sendt til.
Hades, Wingless Angel
Jeg tillader mig at offentliggøre PM beskeden ud fra
Hvis du har lyst til at "offentliggøre" denne PM, så står det dig frit for.
Det skal lige understreget at ikke med sikkerhed ved om det er en besked fra Sir_Tigerdyret og om pm fra Wingless Angel er ægte ... hvis ikke vil det nok være en god ide med en afkræftelse.
Og så minde om at jeg bare har videregivet noget som jeg umiddelbart tror er korrekt ... hvis ikke ...
http://www.piratgruppen.org/forum/picture.php?albumid=3&pictureid=17
Tja, min personlige holdning er at du er en 18-19 bruskhoved og superhumanisk, som tror du ved præcis hvordan det her forum skal styres, og derfor ikke vil acceptere at andre har en anden opfattelse … hvilket bl.a. vil sige at du ikke ønsker at der skal diskuteres politik …
Jeg er i tvivl om hvorvidt du antyder at jeg er 18-19 år, eller om jeg er 18-19% bruskhoved og superhumanisk(to udtryk jeg ingen anelse har om hvad betyder. jo måske betyder bruskhoved at jeg er dum). Alder har ikke den store betydning, men kan da sige at jeg er 25 år gammel.
(hvis du skulle være i tvivl ... så 18-19 årig bruskhoved ... superhumanisk ... er supernaive radikale (idioter).
I kunne jo lave en gruppe til klager over lukkede tråde mv. - det ville jo vise hvis der var nogle problemer...
Det kunne måske godt fungere, og det kunne give folk mulighed for at bidrage til hvorledes forummet bedst kan styres. men(se nedenstående)
Jeg gider ikke bruge min tid på et forum … hvor en af moderatorne synes han skal ”løber” rundt og lukker tråde på fuldstændig groteske grundlag ... hvis han så bagefter kunne indrømme at han har lavet en fejl ... og overveje det en ekstra gang fremover ... så kunne man nok acceptere det ... men det her er sku for latterligt.
Det er dog MEGET sjældent jeg modtager en klage over en tråd der er blever låst. Et hurtigt kig i min indbakke viser, at jeg har fået en klage over en låst tråd i alt ca 4-5 gange, hvoraf en er blevet genåbnet efter en snak med den pågældende bruger
.
Denne her:
http://www.piratgruppen.org/forum/sh...ad.php?t=89382 (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=89382)
I kunne evt. også lave et forum udelukkende til politik.
God idé.
Diskussioner om politik er selvfølgelig altid velkommen, men det kunne godt være, at et forum dedikeret til politik kunne puste noget mere liv i forummet.
PSS Wingless Angel … hvis du evt. ønsker at svare ... så er du velkommen til at offentlige hele indholdet heri ... og svare på det offentlig ... men jeg ønsker ikke svar fra dig via en pm ...
Beklager at jeg trods din appel alligevel sender dig en PM, men jeg har ikke lyst til at starte en tråd om dette, da jeg ikke mener forummet er det rette sted at løse en konflikt som basalt set handler om 2 personer. Det er nok bedre man selv klarer sådan noget over PM.
.
Hvis du har lyst til at "offentliggøre" denne PM, så står det dig frit for.
.
Håber du finder dig et nyt forum, hvor du kan fortsætte med at kæmpe for fildelernes sag. Det er trods alt det vi er her for.
.
Med venlig hilsen
.
Wingless Angel
og nej jeg regner ikke med at finde mig et nyt forum / eller benytte dette under et alias ... jeg tror godt jeg kan finde noget andet at bruge min tid på ... Jeg finder forresten den sidste bemærkning ca. lige så nedladende som det svar jeg fik fra WA på min PM vedr. den første tråd han lukkede ... jaja manden er et bruskhoved ... så han kan vel ingengang selv gøre for det) ... Hils forresten Blue og sig at som trådens ejer (ROFL) synes jeg at det er en fin drejning.
... synes egentlig det er sjovt at man i et forum hvor man hylder overtrædelse af copyright ... mener at man kan eje en tråd.
Og så til sidst en personlig bemærkning fra mig ... En tak for et stort stykke arbejde fra Sir_Tigerdyret ...
Wingless Angel[/b]]Hvis Tigerdyrets exit fra Piratgruppens forum er endeligt, så skulle vi måske finde brugere der kan overtage div. stickies som han bravt har stået for?.Jeg vil lige informere om, at jeg med tilladelse fra Sir Tigerdyret står for de stickies han har lavet.
Og bare lige så alt information er på plads, så blev besked nummer 2, også sendt til dem, som fik den første.
Sir_Tigerdyret
07-25-2008, 02:48 PM
Jeg vil lige informere om, at jeg med tilladelse fra Sir Tigerdyret står for de stickies han har lavet.
Og bare lige så alt information er på plads, så blev besked nummer 2, også sendt til dem, som fik den første.
Nu vil jeg gerne anholde ordet tilladelse i den her sammenhæng (Jeg ejer ikke noget her på forummet) ... Det vil være mig en stor ære hvis i vælger at videreføre de stickies som jeg har lavet... og jeg vil mene at Guss er et særdeles godt bud på en som kan gøre dette.
Men ellers vil jeg bare bekræfte ægtheden af Hades 2 indlæg ... men jeg burde nok have lavet dem selv.
Jeg har valgt at "smække" med døren, fordi jeg finder at den linje som Wingless Angel har valgt er så markant anderledes end den som blev udført af de tidligere moderatore ... hvilket jeg har forsøgt at vise via et par tråde (som jeg ser det) hvor han har truffet en forkert beslutning.
De tidligere moderatore/admins (SRJ / PEST) har så til gengæld valgt ikke at ville udtale sig ... men ved hverken at ville be eller afkræfte det, tager de jo som jeg ser det stadig stilling ... til fordel for Wingless Angel.
En sidste bemærkning, jeg har overfortolket/fejllæst det her udsagn fra Wingless Angel ...
Håber du finder dig et nyt forum, hvor du kan fortsætte med at kæmpe for fildelernes sag. Det er trods alt det vi er her for.
Men ellers vil jeg sige tak ... og GLHF (Good luck have fun ... for det har IFPI sku aldrig) 8)
Og husk ...
http://www.piratgruppen.org/forum/picture.php?albumid=3&pictureid=16
Wingless Angel
07-25-2008, 04:25 PM
Tak for din store indsats her på forummet, og held og lykke i din videre færd:)
Er da ked af omstændighederne for din exit, men forstår godt at man må følge sine principper. Er jo lidt i samme situation.
Du har været en skarp debattør, og et aktiv for Piratgruppen på flere måder end én.
Med Venlig Hilsen
Wingless Angel
PS: Hvis forummet herefter bliver overrendt af horder af konservative, vil jeg dog give din afgang skylden:wink:
Sir_Tigerdyret
07-25-2008, 08:52 PM
Er da ked af omstændighederne for din exit, men forstår godt at man må følge sine principper. Er jo lidt i samme situation.
Hvis du mener, at det er principper du følger, så kan du jo absolut ikke noget som helst mod at diskutere disse offentlig ... alt andet lige så er det reelt retningslinjerne for piratgruppen ... og bør vel derfor være kendte. :wink:
Ellers må man vel konkludere at dine principper ikke kan tåle sollys ... hvilket som jeg ser det, er det den mest markante ændring i forhold til tidligere.
Du kan jo starte med at offentliggøre din PM svar på begrundelse af lukning af de 2 omtalte emner ... du skal i den forbindelse være velkommen til at offentlige mine spørgsmål om hvorfor du har lukket emnerne.
Wingless Angel
07-26-2008, 11:14 AM
Jeg tror måske det er disse PM's du taler om
PM1
Hej Tiger(Kun sjældent starter et brev/en besked med de ord;) )
Jeg vidste egentligt godt, at det måske var at stramme den en smule, da jeg lukkede emnet. Det var måske mere af bekvemmelighed, da en mere diplomatisk tilgang, nok kunne have været nok.
Det er taget til efterretning.
Har dit nick forresten ikke ændret sig? Jeg kunne have svoret på du kun hed Tigerdyret...
Hilsen Wingless Angel
Det var svar på denne:
Overskrift: Vedr. lukning af emnet hacking
Hej Angel
Det er selvfølgelig en vurderingssag (og det kan ikke anfægtet at du var i din gode ret til at lukke spørgsmålet pga. golden guns spørgsmål), men personlig havde jeg nok ikke lukket den ... mest fordi der selvfølgelig ikke findes sådanne programmer ... og det derfor mest er "undervisning" i at opnå det nødvendige sikkerhedsniveau ... uden at gå amok. :)
MVH
Tiger
PM 2
Den blev udelukkende lukket fordi Wingless Angel åbenbart synes han skulle vise hvem af os 2 der bestemmer ... og det gider jeg ikke ...
Det kan godt være nogle folk på forummet ønsker, at deltage i et eller andet form for magtspil, men jeg er ikke en af dem. Det er min tid en smule for dyrebar til.
... at han ikke synes sig om hvad jeg diskutere ... er jeg egentlig ligeglad med ... i er mig bekendt ikke smagsdommere. :x
Hvis jeg skulle praktisere smagsdommeri, ville jeg dedikere et helt underforum, til kun at kritisere konservative holdninger og handlinger. Det har altså ikke noget med de emner du diskuterer at gøre.
Jeg håber da den generelle holdning blandt brugerne er, at man sommetider skal foretage et skøn, og at det er det jeg har gjort her. Man kan være enig eller uenig, men det ville ligeledes være udtryk for et skøn.
Beklager du føler dig så trådt på, men jeg kan da sige, at jeg ikke husker flere end 2-3 tråde jeg har lukket med dig som deltager. Hvis der er flere(hvilket der sikkert er, da du antyder et mønster), viser det blot at jeg ikke tænker over at det er dig der deltager, men at jeg kun ser på trådens indhold.
Håber da ikke du vælger at forlade forummet pga. mig, men jeg kan omvendt heller ikke opfylde alles krav til hvorledes forummet skal modereres.
Peace out...
Det var som svar på denne:
Overskrift: Hvis det her sker 1 gang mere ... så er jeg her ikke mere!
Der er ikke sagt noget som helst i den tråd der på nogle måder retfærdiggør at han lukker den ... og hans undskyldning er noget af det mest latterlige jeg har set længe.
Den blev udelukkende lukket fordi Wingless Angel åbenbart synes han skulle vise hvem af os 2 der bestemmer ... og det gider jeg ikke ...
At Shive og Jonash ønsker et emne lukket ... og ...
Det er ikke første gang Wingless Angel lukker en tråd som jeg deltog, som holder sig på den rigtige side af stegen ... at han ikke synes sig om hvad jeg diskutere ... er jeg egentlig ligeglad med ... i er mig bekendt ikke smagsdommere. :x
Men skriv et eller andet om at i vil kikke på den her ved jeres næste møde.
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=91128
... der vil jeg bare anbefale at i læser den her før i tager stilling ...
http://www.piratgruppen.org/forum/sh...ad.php?t=91032 (http://www.piratgruppen.org/forum/sh...ad.php?t=91032)
Beklager hvis det er lidt rodet, men det er lidt svært at finde rundt i gamle PM's og "cut & paste" frem og tilbage. Hvis der har sneget sig nogle fejl ind, så er det ikke intentionelt.
Jeg skal nok skrive lidt om mine principper senere idag, men nu plager mine niecer mig om at komme ned og lege med dem på legepladsen.
Gotta go:)
GhOstFaCE
07-26-2008, 11:49 AM
No offense but who fucking cares?
Hvis man føler sig trådt på af staff på et website og ikke kan gøre noget ved det så smutter man (præcis som Tiger har gjort)
Hvis nok gør det så vil sidens ejer enten gøre noget ved det (ved at "fyre" det staffmember) eller ikke.
Resultatet bliver altid at siden enten dør eller at det slet ikke var et særlig stort problem til at begynde med (ie at det kun er meget få folk der faktisk smutter)
Vi har som brugere den ultimative magt og hvis vi kollektivt mener at PGs staff ikke gør deres arbejde som vi mener så vil PGs admins relativt hurtigt se det ved aktiviteten omkring deres projekt. Det er dog ikke tilfældet her da der er cirka 4 personer der deltajer i denne diskussion.
Selv om Hades og Tigers sag måske er nobel og god så repræsenterer de ikke samtlige brugere på PG. Det kan jeg godt tillade mig at sige fordi folk ganske enkelt ikke gidder bruge tid på posts som denne. Det har ikke noget med aktiviteten på siden at gøre da der er rigeligt med brugere der poster her (lav et link til et tåbeligt flash spil eller spørg efter invites uden for invite tråden og du vil se)
Get over it.
Sir_Tigerdyret
07-26-2008, 02:56 PM
Jeg ønsker ikke at diskutere under den overskrift .... Så jeg har lavet et ny med overskiften ... "De reelle retningslinjer for låsning af tråde i piratgruppen".
http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=534726#post534726
Jeg vil så endvidere påpeje at det ikke er en fair fremstilling - jeg mener ikke at jeg et eneste sted i hverken i en pm eller offentlig har sagt jeg mener du bør stoppe ... jeg har til gengæld sagt at jeg mener at din linje er forkert.
http://www.piratgruppen.org/pix/prikstreg.png
Som bevis herfor ... mit seneste indlæg ... og den pm jeg sendte til dig 07-20-2008, 04:18 PM.
Hvis du mener, at det er principper du følger, så kan du jo absolut ikke noget som helst mod at diskutere disse offentlig ... alt andet lige så er det reelt retningslinjerne for piratgruppen ... og bør vel derfor være kendte. :wink:
Ellers må man vel konkludere at dine principper ikke kan tåle sollys ... hvilket som jeg ser det, er det den mest markante ændring i forhold til tidligere.
Du kan jo starte med at offentliggøre din PM svar på begrundelse af lukning af de 2 omtalte emner ... du skal i den forbindelse være velkommen til at offentlige mine spørgsmål om hvorfor du har lukket emnerne.
http://www.piratgruppen.org/pix/prikstreg.png
(Jeg har rettet et navn i teksten til X ... Det er ikke fordi jeg har noget mod at offentliggøre dette navn ... men jeg kan ikke se at det vedkommer sagen)
PM sendt den 07-20-2008, 04:18 PM
Modtagere: Wingless Angel
Jeg tror der er et eller andet du har misforstået ... jeg er skide ligeglad med hvem der er admins og moderator på PG ... Faktisk kunne i gøre X (red.) til admin ... og jeg vil være ligeglad (faktisk ville det passe mig - for det er et lorte arbejde) ... så længe han holder den linje der har været lagt de sidste mange år (af Klawz og SRJ) ... den linje overholder du ikke ... og når man beder om en forklaring ... så får man enten en hånelig bemærkning eller en latterlig søforklaring ... og så er min grænse nået ... for det gider jeg ikke.
Men for mig er den ikke længere end at du genåbnede de 2 spørgsmål, og skriver et eller andet i stil med at efter grundig overvejelse, har du valgt at genåbne spørgsmålene, da lukningen ikke er på linje med almindelig praksis på PG ... samt lover at overveje det særdeles grundig før du næste gang lukker et spørgsmål jeg deltager i ...
Men det ved vi begge 2 ganske udmærket at det ikke sker ... og så er PG for lille et forum til jeg ønsker at være medlem ....
Og i lige måde (altså med at have det godt)
MVH
Tiger
Skaery
07-26-2008, 08:57 PM
Helt ærligt, hvorfor ikke bare åbne de to pågældende tråde, sige undskyld til hinanden, og lad os komme videre.
Wingless Angel: nogle gange må man altså bare gi' sig, og lade brugerne få deres vilje. Det kan godt være, at det er en principsag, men fuck nu det. Det vil være pisse træls at miste et værdigfuld medlem (som ved så meget om jura) som Sir_Tigerdyret over sådan en bagatel.
Sir_Tigerdyret: som sagt, det ville være synd, hvis du bare skred på baggrund af nogle indbyrdes diskussioner med en mod.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.