PDA

Se fuld version : Fucktheclones - Til GHOSTdk

curac
07-08-2008, 08:36 PM
Ja så blev jeg også bannet derfra...

tænkte jeg lige ville skrive min historie hvis nogen fra staff der ser ser dette topic vil jeg bede dem vise det til GHOSTdk

"??

det vil sige at jeg har ret til at kigge på alle de torrents der dukker op men får aldrig ret til at hente dem...

Det er da pænt meget nederen end at bare blive bannet...

arhj altså...

Må jeg så godt få lov at være så FTC subber så...

var egentlig lidt derfor jeg kom da jeg godt vil arbejde med den slags i min fritid...

Du vidste hele tiden at jeg havde fået den anden mail ikk... Du var var ond og trak tiden ud hvor du alligevel bare sad og stenede på skærmen...

Jeg er ikke engang sur på dig for det str der sikkert nok...

Men det er alligevel lidt grusomt at i skriver skriver det så utydeligt

er bare lidt skuffet

haha lol nu er jeg bannet også

så du modtager ikke engang denne besked men jeg skriver videre alligevel...

/Natural"

var det jeg skrev som det sidste inden jeg blev bannet også

Min historie:

Jeg havde havde oprettet en bruger og havde ved en fejl (kiggefejl og ikke stavefejl) sendt min aktiveringsmail en mail-online.dk konto

jeg får så ikke min aktiveringsmail og lacer en ny konto på gmail og laver en ny konto dertil så

Da jeg så læser reglerne på en 10 min tid og beder om at få mine downloadrights skriver selveste GHOSTdk til mig at jeg læste dem for hurtigt. derfros skriver jeg til ham at jeg faktisk HAR læst dem og han da ikke behøver kommentere min læsehastighed.

Så misforstår han først min besked til det modsatte af hvad jeg siger (hvem kan så læse?? godt han selv skrev reglerne) Da han så endelig forstår hvad jeg skrev spørger han mig logisk nok hvorfor jeg havde oprettet en konto til min mail-online.dk konto da der står under signup at man kun må bruge gmail til ftc. (det havde jeg så ikke læst da signup bare lignede alle andre signups til trackers)

Så siger han til mig at han har blocket mine downloadrights permanent... Det er så der jeg lige når at skrive den ovenstående besked inden han banner mig... Jeg når altså ikke at sende den og håber GHOSTdk og er mand/kvinde/human nok til enten at diskutere sagen med mig her eller på msn/irc...

/curac

PS. i er da velkomne til at komme med inputs fra jeres egne oplevelser

PPS. en eller anden må MEGET gerne poste et screenshot af signup-siden så jeg kan se hvor der står at man SKAL bruge gmail

Hmartin
07-08-2008, 09:31 PM
http://www.myupload.dk/showfile/616642de33.bmp/

curac
07-09-2008, 08:23 AM
ja det ser rigtig nok ud

Kan faktisk godt husk at jeg ud i øjekrogen så at man skulle bruge en ÆGTE mailadresse men resten skppede jeg så...

Skaery
07-09-2008, 02:02 PM
Hvis du gerne vil være subber, kan du jo også prøve hos Danishbits. De har også et team.

curac
07-09-2008, 06:12 PM
nice det vil jeg prøve

hehe er allerede medlem hos DB