Se fuld version : XoloX client:-)
xolox71
06-29-2008, 01:36 AM
Hei! Jeg bruker xolox v1.5 på gnutella nettverket,har fått liv i den funker sån sett greit da for nedlastning av mp3 og små filer...Er det noen her som har brukt xolox tideligere kan si noe mer om denne gnuella clienten!Har brukt gnutella bare 1,5 år nå-ellers er jeg en die hard kazaa og grokster bruker even to day...Men bare hacka kazaa og grokster uten all spy og adware siten da:)Og hacka kazaa og grokster gjorde jeg selv da hehehe morro da!!!: Har ikke sett noen ande xolox brukere på gnutella de siste 1,5 åra da bare lurer om noen vet litt mer om xolox en veldig godt client før i tida da:-D
GhOstFaCE
06-29-2008, 09:47 AM
har aldrig brugt xolox
http://www.piratgruppen.no/?q=forum prøv evt på dit modersmål
kazaa og grokster kører ikke på gnutella, jeg mener den kører på FastTrak protokollen
xolox71
06-30-2008, 11:11 PM
:-D Jepp det stemmer det da vet du,men jeg beklager at det ikke kom helt frem at:Grokster,Kazaa,iMesh og tideligere Morpheus er fast track klienter da...Jeg bruker da hacka orginal programmer som jeg selv har utført no ads/spyware her i gården nei...Nå holder jeg på med en gammel iMesh 4.5 da og det ser lovende ut så langt-det er 43305 brukere online nå på fast track i dag ikke dårlig,men jeg har opplevd over 60000 brukere online da!:-)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.