PDA

Se fuld version : "Solution" Knap

Juste
06-27-2008, 07:48 PM
Hej Pirater.. En evt forbedring til forummet kunne være at man addede en "Sollution" knap til hver tråd så ejeren af tråden kan markere hvad for et svar der var løsningen.. Evt markering af svaret i grøn så det var meget tydeligt :)

Plug&Play
06-27-2008, 08:09 PM
Det ville jo være en god idé.
Men hvad så hvis man får et bedre svar man kan bruge?

---------------

Som jeg har prøvet at foreslå før, kunne det være lækkert hvis der kom en PM / E-mail, hvergang der blev skrevet i ens tråd.

Diablo999
06-27-2008, 09:19 PM

---------------

Som jeg har prøvet at foreslå før, kunne det være lækkert hvis der kom en PM / E-mail, hvergang der blev skrevet i ens tråd.

Det kan man da osse i "Normal emne tilmeldings tilstand", som ligger i Brugerprofil under Rediger egenskaber.

Normal emne tilmeldings tilstand
Når du indsender et nyt indlæg eller svarer på et emne, kan du automatisk vælge at tilføje den tråd til din liste over tilmeldte emner (http://piratgruppen.org/forum/subscription.php), med muligheden for at modtage besked pr. email når der er nye indlæg i emnet.

numb
06-27-2008, 11:05 PM

Så kan man "bare" lave sådan at man kan markere flere svar grønne : )

Guss
06-27-2008, 11:07 PM
Jeg syntes ærlig talt det virker som en dårlig idé.
Blandt andet kan det føre til at inaktive brugere ikke får opdateret svar på nye beskeder. Det er også forskelligt at hvad folk mener er rigtigt, og jeg syntes ikke PG's forum virker som en side alla kandu.dk. osv, osv.

Juste
06-27-2008, 11:53 PM
Nej men det er jo op til opretteren af tråden at beslutte hvilke svar der er rigtige...

Plug&Play
06-30-2008, 08:20 PM
Det kan man da osse i "Normal emne tilmeldings tilstand", som ligger i Brugerprofil under Rediger egenskaber.

Normal emne tilmeldings tilstand
Når du indsender et nyt indlæg eller svarer på et emne, kan du automatisk vælge at tilføje den tråd til din liste over tilmeldte emner (http://piratgruppen.org/forum/subscription.php), med muligheden for at modtage besked pr. email når der er nye indlæg i emnet.

Åhh, havde sku lige overset ;) .
Tusind tak for det !! :)