PDA

Se fuld version : Jeg vil gerne takke Piratgruppen!

Rico
06-26-2008, 02:11 PM
Hejsa! Mit navn er Rico, jeg vil gerne takke jer alle derude, jeg har været meget bange for at blive snuppet af APG men efter jeg kom herind har jeg indset hvilket Idioter de enlig går rundt og er.. Jeg takker jer fordi min frygt for APG er så langt væk, at hvis jeg så dem uden for min dør lige nu, ville jeg bare skide på hvad de sagde, grine højt af deres erstatningskrav de giver en, og tørre mig i røven med den næste gang jeg skal skide ;)

THXXX

Plug&Play
06-27-2008, 08:29 PM
Ja, jeg havde det også på samme måde.
Var skide bange for at de dukkede op.
Hvergang der var nogle der ringede på døren, troede jeg det var APG, men har ikke haft besøg af dem.
Da jeg så fandt ud af det mest var breve, så gik det jo nok.
Men så hoppede jeg på Pirat-skibet, og siden har jeg ikke været bange.

Det er jo dejligt det ikke kun er mig :)

Guss
06-27-2008, 08:44 PM
Sådan startede jeg også. Jeg downloadede ekstremt lidt, indtil jeg lærte denne og en anden side at kende. Så det er jo skønt vi har PiratGruppen ;)

DHJ
06-28-2008, 08:14 PM
Havde det på samme måde, var især bange for telefonen, så jeg sprang altid op og tog tlfen, for det kunne jo være noget farligt :O

tek
06-29-2008, 03:08 PM
Skræmmende, det viser jo at deres terror rent faktisk virker :x

slemborg
06-29-2008, 03:33 PM

Det kan jeg kun give dig ret i, altså paranoia opstår jo oftest når flere udviser form for denne, og spredes som ringe i vandet, måske er jeg kynisk i og med jeg aldrig tænker "Hvad nu hvis".

Men jeg syntes det er fint at et sted som PiratGruppen findes, hvor man kan søge efter oplysninger omkring det vi snakker mest om her, og som det ser ud, så hjælper det jo rigtigt mange til at bevare roen lidt mere.

Som O.B.S (Oplysninger til Borgerne om Samfundet.)
Kunne man omskrive den lidt til fordel for PG:
O.B.S (Oplysninger til Brugerne om Sikkerhed.)

Anyways det var blot lidt fra mig.

Plug&Play
06-30-2008, 08:18 PM

Men deres Terror, virker jo ikke, når PiratGruppen beroliger folk, vel?