PDA

Se fuld version : skjulte fora

PelleDK
06-10-2008, 10:01 PM
Hvad er nu det for noget, der er dukket op herinde?

Admin forum eller sådan noget?

Edit: Nå den var hurtigt væk igen :)

Pest
06-10-2008, 10:04 PM
Jesus. Man roder med indstillingerne i under 1 minut og straks ser folk syner! *fløjter uskyldigt*

PelleDK
06-10-2008, 10:12 PM
Jesus. Man roder med indstillingerne i under 1 minut og straks ser folk syner! *fløjter uskyldigt*
Haha^^ Ja sådan er det, når man er så hurtig som jeg er :P

Undrede mig bare hvad det var, men nu er det jo væk, så er det jo ligegyldigt ;)

...
Hvad jeg mener er... jeg så!? ... Ingenting?! Nope, der var intet, det må have været noget jeg forestillede mig.. Bare glem hele den her tråd. Jeg tror ikke på at der foregår noget lusket, og Pest er en vidunderlig administrator.

På ingen måde redigeret af Pest.

Guss
06-10-2008, 10:39 PM
Der ligger bare links til uploaded materiale. Fx det der ligger i piratlir.

Diablo999
06-11-2008, 03:35 AM
Det kan vel hellere ikke komme bag på nogen at der er et skjult fora herinde, som kun er for PG's staff. I skal da kunne kommunikere/informere om ting, som ikke rager os.
Men at den ved et uheld så lige bliver synlig for os andre user kan da smutte, vi er jo alle mennesker. ;)

PelleDK
06-11-2008, 03:40 AM
Det kan vel hellere ikke komme bag på nogen at der er et skjult fora herinde, som kun er for PG's staff. I skal da kunne kommunikere/informere om ting, som ikke rager os.
Men at den ved et uheld så lige bliver synlig for os andre user kan da smutte, vi er jo alle mennesker. ;)
Selvfølgelig er der et skjult fora, det er klart. Det undrede mig bare at den pludselig poppede frem, men det var så bare Pest der var igang med at lege lidt ;)

Nikomof
06-22-2008, 04:47 PM
Information Wants To Be Free -> Hvor Kan Jeg Finde En Torrent Med Det Skjulte Fora??

Guss
06-22-2008, 04:57 PM
Information Wants To Be Free -> Hvor Kan Jeg Finde En Torrent Med Det Skjulte Fora??Det er ikke noget du kan hente, hehe ;) Det er en del af forummet herinde, som er skjult for normale brugere.

offtopic: Er det ikke besværligt at starte hvert et ord med stort?

Nikomof
06-22-2008, 08:37 PM
1 Noorh Okay Jeg Trode At Man Kunne Hente Hjemmesider På Torrents xD

2 Nej, Men Det Er Skide Irreterende At Have En Sådan Vane.. Da Jeg Kun Gør Det Med Ca Hvert Andet Ord, Og Så Skal Jeg Til At Slette Og Redigere

Guss
06-22-2008, 09:11 PM
1 Noorh Okay Jeg Trode At Man Kunne Hente Hjemmesider På Torrents xD

2 Nej, Men Det Er Skide Irreterende At Have En Sådan Vane.. Da Jeg Kun Gør Det Med Ca Hvert Andet Ord, Og Så Skal Jeg Til At Slette Og Redigere
1. Det kan man også. Det var bare ikke lige det som var på talerstolen i denne tråd :)
2. Det forstår jeg godt, hehe. Men det går vel væk med tiden.