PDA

Se fuld version : Nordic-T - downloads starter ikke

Lund
05-28-2008, 12:25 AM
Ja som topic siger, så virker Nordic-T ikke hos mig, på trods af, at det har gjort det før. Jeg har lige oprettet en bruger, og sat nogle ting i gang, men de gider simpelthen ikke at gå i gang med at downloade. Jeg bruger Bit Lord 1.1

PelleDK
05-28-2008, 12:31 AM
Det kunne måske skyldes at BitLord er en banned klient hos NT :)
Brug istedet Utorrent version 1.6.1 eller 1.7.7 eller azureus

Info er på NT's forum. Læs heller regler osv. på NT's forum, før du går for meget igang :)

Lund
05-28-2008, 12:52 AM
Det kunne måske skyldes at BitLord er en banned klient hos NT :)
Brug istedet Utorrent version 1.6.1 eller 1.7.7 eller azureus

Info er på NT's forum. Læs heller regler osv. på NT's forum, før du går for meget igang :)

Ja okay det lyder meget sandsynligt :P

Men Bitlord har ikke altid været banned, for jeg har brugt det før ;)

Men ret skod at Bitlord er en banned klient, det er da det klart bedste :/ utorrent er lort ..

PelleDK
05-28-2008, 01:02 AM
Ja okay det lyder meget sandsynligt :P

Men Bitlord har ikke altid været banned, for jeg har brugt det før ;)

Men ret skod at Bitlord er en banned klient, det er da det klart bedste :/ utorrent er lort ..
Jeg kan se det er posted på deres forum d. 2006-03-23 så det er noget tid siden, man har kunne benytte BitLord på NT :)

hvis du ikke bryder dig om Utorrent, så er det jo bare at finde en anden klient, som ikke er banned ;)

Nicer
05-29-2008, 01:16 PM
Så vil jeg spørge dig Lund: Hvorfor er Bitlord banned, men Utorrent er ik ?

Fordi Bitlord har været en torrent klient, med en masse spyware indbygget (folk har analyseret den åbentbart)

Utorrent har haft nogen versioner mellem 7 og 8 (beta) som har været banned pga. trusler om, at utorrent sendte oplysninger videre til firmaer eller de "ødelagde" den data som blev sendt til trackerne, så download og upload ikke talte ordenligt...

men 1.6.1 og 1.7.7 er intet problem

Du kan evt. prøve Azureus, men efter min mening har jeg ikke haft andet end problemer med det netværksmæssigt + der er for meget reklame i det...

Jilij
05-29-2008, 02:24 PM
Jeg bruger BitTorrent, og har aldrig haft problemer med det