Se fuld version : Spam på forummet
Spam igen. Det er da vildt som det stormer ind med spam for tiden.
bobber
05-21-2008, 12:19 AM
Ja, jeg troede Wingless Angel havde banned ham -.-
Ja, jeg troede Wingless Angel havde banned ham -.-
Ja, det er lidt mærkeligt han ikke er blevet. Han har skrevet 4 indlæg tidligere som bare er blevet slettet og nu to nye. Ban på vej til ham :)
bobber
05-21-2008, 12:24 AM
Ja, det er lidt mærkeligt han ikke er blevet. Han har skrevet 4 indlæg tidligere som bare er blevet slettet og nu to nye. Ban på vej til ham :)
Jeg skrev en PM til Wingless Angel og han skrev at han ville ordne det ;)
men han har nok haft lidt travlt ;)
VowOfSilence
05-21-2008, 10:10 AM
Det er kun administratorer, som kan banne. Derfor tager det lidt længere tid, da det først skal gå gennem en administrator ;) men spam indlæg bliver fjernet hurtigst muligt :)
Wingless Angel
05-21-2008, 11:28 AM
Det er kun administratorer, som kan banne. Derfor tager det lidt længere tid, da det først skal gå gennem en administrator ;) men spam indlæg bliver fjernet hurtigst muligt :)
Lige præcist:)
Vi plejer at være lidt hurtigere, men nogle gange kan der gå lidt tid.
Skaery
05-21-2008, 12:50 PM
Lige præcist:)
Vi plejer at være lidt hurtigere, men nogle gange kan der gå lidt tid.
Hvor meget spam plejer der at komme i løbet af en dag/uge?
Wingless Angel
05-21-2008, 01:10 PM
Har ikke helt overblik over hvor mange spam indlæg jeg normalt sletter, men har slettet en 12 stykker idag indtil videre(kl. er nu 13:15).
VowOfSilence
05-21-2008, 01:11 PM
Det har været ret ekstremt i denne uge. De sidste tre dage har der vel været lidt over 60 spam indlæg
Jeg tror jeg har bannet 15 spambots i denne uge!
(VowOfSilence eller Wingless Angel sender en pm, og så trykker jeg på knapperne ;))
bobber
05-21-2008, 02:43 PM
Jeg tror jeg har bannet 15 spambots i denne uge!
(VowOfSilence eller Wingless Angel sender en pm, og så trykker jeg på knapperne ;))
Vil det sige at det er dig men skal skrive til hvis man vil indeberette spam ? ;)
VowOfSilence
05-21-2008, 04:07 PM
Vil det sige at det er dig men skal skrive til hvis man vil indeberette spam ? ;)Hvis et indlæg skal slettes, kan du skrive til både administratorer og moderatorer, men såfremt en bruger skal bannes går det hurtigst gennem SRJ og SAN :) Moderatorer kan, som sagt, ikke banne brugere.
bobber
05-21-2008, 06:47 PM
Hvis et indlæg skal slettes, kan du skrive til både administratorer og moderatorer, men såfremt en bruger skal bannes går det hurtigst gennem SRJ og SAN :) Moderatorer kan, som sagt, ikke banne brugere.
Så blev jeg også klogere idag ;)
hvorfor er der så mange af dem og for resten er hen ikke en admin eller en Moderator eller staff hvorfor man han så laver relger Så vi skal overholde Og han brude dem selv og er kun medlem?????????????
Mvh opel
hvorfor er der så mange af dem og for resten er hen ikke en admin eller en Moderator eller staff hvorfor man han så laver relger Så vi skal overholde Og han brude dem selv og er kun medlem?????????????
Mvh opel
Hvad mener du? og hvem har brudt en regel?
Infant Prodigy har Lavet relger og er medlem og han har selv brudt regelen. dobbelPost og SPAM men den er der ikke mere??????????. jeg trode han har Edit hans Svar så han ikke bilver Banned :d.
Sir_Tigerdyret
05-24-2008, 12:28 PM
Nu tror jeg umiddelbart at der er rimelig mange af os som har brudt reglerne ... også mere end 1 gang ...
Jeg har dog et forslag til en ny regel - den handler så mere om struktur ... og det er at "Retningslinier for forum (http://www.piratgruppen.org/forum/showthread.php?p=528125#post528125)" skal være låst ... og hele den her debat skal flyttes til et særskilt tråd ... det her svarer til at folketinget havde en debat om grundloven ... og så tilføjede det til dokumentet ...
Wingless Angel
05-24-2008, 12:53 PM
Denne tråd oprettes, da en masse indlæg i tråden "Retninglinier for forum", omhandlede spam, og hører til i sin egen tråd.
SPAM igen åh nej
Der er da ikke andet spam end dit indlæg :)
Infant Prodigy har Lavet relger og er medlem og han har selv brudt regelen. dobbelPost og SPAM men den er der ikke mere??????????. jeg trode han har Edit hans Svar så han ikke bilver Banned :d.
Han er tidligere admin, derfor er det ham der har skrevet reglerne. Jeg tror du har set lidt forkert, for jeg vil ikke kalde det dobbeltpost, han har bare oprettet et sticky med reglerne i hver kategori. Det med spam har jeg slet ikke set noget til?
VowOfSilence
05-25-2008, 11:19 AM
Bare lige for at give en update.
Wingless Angel og jeg kan også banne folk nu - det vil højst sandsynligt gå hurtigere at skrive til os fremfor hhv. SRJ og SAN
Hvis det skal fjernest hutigst muligt, er det bedste lige at kigge under forum ledere som kan findest i bunden af forummets oversigt, og se hvem der er online, og så sende en PM til den pågældende person.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.