Se fuld version : PiratParti
Hvad Stemme du På lad os se.
Mvh opel
Blaahval
05-24-2008, 12:10 PM
Jeg giver i hvert fald en stemme til denne tråd som årets mest meningsløse hidtil.
Bonux
05-24-2008, 12:43 PM
Ville ikke kunne finde på at sætte min stemme på piratpartiet!
Der er trods alt ting i vores samfund der er vigtigere end debatten omkring fildeling. Så dog gerne at vores nuværende partier tog stilling til det og bragte det op til diskusion i folketinget.
Toke321
05-24-2008, 02:08 PM
det giver vist et ret misvisende resultat, comon det er PIRATgruppen.org desuden kan man ikke stemme på APG
HNicolai
05-24-2008, 02:39 PM
Jeg vil sige at man ikke rigtig kan stemme på piratpartiet fordi at er de højre eller venstre? Men hvis (fx) venstre begyndte at foreslå ændringer (angående copyright loven) vil jeg klart stemme på dem.
Hjernedød tråd.
Suk... Savner de gode gamle dage i forummet.
jeg er ikke Glad 6 stemmer på piratparti og 10 stemme folke Hallo Piratparti måske må vi download Lovliget hvvis Piratparti kom nu pirater
Jonash
05-25-2008, 12:34 PM
Opel, bare fordi piratpartiet eksisterer, er det ikke ensbetydet med du må downloade alt det du vil hhv loven...
Hjernedød tråd.
Suk... Savner de gode gamle dage i forummet.
Hørt! Man mister lysten til at besøge det efterhånden.
Hvornår er en afstemning blevet en nyhed?
Wingless Angel
05-25-2008, 05:14 PM
Hørt! Man mister lysten til at besøge det efterhånden.
Hvornår er en afstemning blevet en nyhed?
Tråden er nu flyttet til en mere passende kategori.
Opel, du kan slet ikke lave en afstemning på sådan en måde. Dine valgmuligheder er forkerte. Og på den afstemning der er på kandu.dk har du også gjort det forkert, samt prøvet at påvirke resultatet, ved at love point hvis de stemmer på piratpartiet. Hvis du alligevel prøvet at påvirke resultatet, hvad vil du så bruge det til? Denne tråd er lige til skraldespanden.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.