PDA

Se fuld version : Hvordan downloader jeg et afsnit fra TV 2 Østjylland??

fnulde
05-22-2008, 04:47 PM
Hejsa:)

Håber på i kan hjælpe mig.:)

Min søster var med i et indslag i aftes i TV 2 østjylland, og jeg missede det desværre.
Kan gå ind og se det online- men vil gerne have det ned på min PC og så brænde det ud.
Jeg har klikket på videoen og fundet linket, og det kan afspilles i min WMP 11 samt VCL player.
Hvordan kan jeg mon få det "optaget" så det kan bruges som en alm. avi fil??
Har prøvet at hente forskeligge programmer, som skulle optage alting på skærmen, men det bliver viser bare sort skærm, efter det skulle være optaget.:roll:
Kører XP.

Jilij
05-22-2008, 05:03 PM
Hey Yo ;) :P

Du kan prøve at downloade en download manager og så finde filmens url, og indsætte det i download manageren :d

Kan ikke forklare det så godt da jeg har lidt travlt :D

fnulde
05-22-2008, 07:29 PM
Hey Yo ;) :P

Du kan prøve at downloade en download manager og så finde filmens url, og indsætte det i download manageren :d

Kan ikke forklare det så godt da jeg har lidt travlt :D
-----------------------------------------------------------------------------------
Mange tak for dit svar:smile:
Har prøvet at hente afsnitet med nettransporter, men den tage HELE udsendelsen- det kan også gøre det- men i slutningen så passer hverken lyd og mundbevægelser, og der er en brummen af en anden verden.:confused:
Håber på mere hjælp:wink:

GiMo
05-22-2008, 11:14 PM
Dette add-on til firefox burde kunne klare det: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/3006

Nu ved jeg ikke hvad filformat TV2-Østjylland bruger, men bagefter skulle du så kunne konvertere din fil med f.eks. www.zamzar.com :)

jespor
05-23-2008, 02:58 PM
www.vixy.net (http://www.vixy.net) der kan man downloade film fra youtube... prøv at skrive url'et ind i stedet for youtube url tror det virker... jeg har gjort det med andre film...

fnulde
05-23-2008, 11:57 PM
Rigtig mange Tak for jeres svar- dejligt der er nogen der vil hjælpe:o)

Kunne desværre ikke rigtig bruge det til noget, men fandt en nettransporter der var nyere, og den fik så hele udsendelsen ned.
Fik det så konventeret af et freeware program, så det kunne brændes.
Dejligt efter næsten 24 timers bøvl:o)