PDA

Se fuld version : Kan Ikke Få Det Til At Virke

tobi
05-21-2008, 10:55 PM
jeg har dawnloade et spil som jeg ejer men ikke kan finde disken til. det er football manager 08 og jeg ved slet ikke hvordan man instalere dawnloade spil nogle der kan hjælpe ??

Diablo999
05-22-2008, 02:20 AM
Det vil hjælpe lidt at fortælle hvilke filer du er kommet frem til.
Men skal da gøre mit bedste alligevel.
Hvis det er Rar-filer(altså .Rar, .r00, .r01 osv. eller .001, 002, osv.) så skal du bruge Winrar til at pakke dem ud med. Hvis du har en image-fil (.iso, .nrg, .cue & .bin, .mdf & .mds), så skal du mounte den med enten alcohol 120%, Daemon tools eller bare brænd den med dit brændeprogram. Mounter du den, så får du et "falsk(virtuel)" cd/dvd-drev, som du så går ind i og starter installationen op, hvis den da ikke starter automatisk. Efter installeringen så ligger der sikkert i crackfil inde i en af mapperne, som du bare skal kopier over i den mappe, hvor du har installeret spillet og overskriv orig. filen.
Hvis dette ikke hjalp så smid lige lidt info om hvilke filer du har hentet eller hvor det går galt for dig.

tobi
05-22-2008, 07:50 AM
Det vil hjælpe lidt at fortælle hvilke filer du er kommet frem til.
Men skal da gøre mit bedste alligevel.
Hvis det er Rar-filer(altså .Rar, .r00, .r01 osv. eller .001, 002, osv.) så skal du bruge Winrar til at pakke dem ud med. Hvis du har en image-fil (.iso, .nrg, .cue & .bin, .mdf & .mds), så skal du mounte den med enten alcohol 120%, Daemon tools eller bare brænd den med dit brændeprogram. Mounter du den, så får du et "falsk(virtuel)" cd/dvd-drev, som du så går ind i og starter installationen op, hvis den da ikke starter automatisk. Efter installeringen så ligger der sikkert i crackfil inde i en af mapperne, som du bare skal kopier over i den mappe, hvor du har installeret spillet og overskriv orig. filen.
Hvis dette ikke hjalp så smid lige lidt info om hvilke filer du har hentet eller hvor det går galt for dig.

det er mdf & .mds hvordan mouter man dem ? kan i hjælpe ?

Mictlan
05-22-2008, 08:21 AM
Med Daemon Tools.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/announcements.php

tobi
05-24-2008, 02:11 PM
http://img2.freeimagehosting.net/image.php?01206c0d77.jpg

Hvordan brænder man det så det virker hvilken slags disk skal man brænde det ned på og hvordan gør man kan ikke finde ud af det. har programmet sonic Digitalmedia plus v7

Diablo999
05-24-2008, 06:32 PM
Brænd spillet ned på en DVD-R med imgburn eller nero burning, hvis den fylder med end 700 mb. Fylder den mindre så brug en CD-R. ;)

tobi
05-24-2008, 11:29 PM
er der ikke en guide til det for kan slet ikke finde ud af det :confused:

Diablo999
05-25-2008, 12:01 AM
Hvis du bare bruger imgburn 2.4.0.0, så skal du bare vælge write imge to disc.
Så trykker du på det første mappeikon ved source og så finder du self. den imagefil af spillet på din harddisk, så smider du en tom dvd-skive i drevet og den vil så indlæse information om den skive, bagefter kan du så trykke på startikonet i nede venstre hjørne og så er du i gang med at brænde.
Vælger du nero burning så vælg genvejen nero burning rom, som ligger inde under data. Det kan ikke betale sig at vælge smartstart. Når du starter programmet op, så bare vælg annuller i den box der popper op, så vælger du brænd image i menuen "optager". Find så frem til image-filen af spillet og tryk på brænd.
HUSK brænd helst i max. 4xhastighed for at være sikker på at det virker bagefter.

tobi
05-25-2008, 09:41 AM
Hvis du bare bruger imgburn 2.4.0.0, så skal du bare vælge write imge to disc.
Så trykker du på det første mappeikon ved source og så finder du self. den imagefil af spillet på din harddisk, så smider du en tom dvd-skive i drevet og den vil så indlæse information om den skive, bagefter kan du så trykke på startikonet i nede venstre hjørne og så er du i gang med at brænde.
Vælger du nero burning så vælg genvejen nero burning rom, som ligger inde under data. Det kan ikke betale sig at vælge smartstart. Når du starter programmet op, så bare vælg annuller i den box der popper op, så vælger du brænd image i menuen "optager". Find så frem til image-filen af spillet og tryk på brænd.
HUSK brænd helst i max. 4xhastighed for at være sikker på at det virker bagefter.

Okay tak for hjælpen jeg bruger Img burn men i det jeg har dawnloade
er der en MDF-Fil der fylder 665.986 kb og en MDS-fil der fylder 23 kb
Skal jeg bare brænde begge over på disken ?

http://img441.imageshack.us/img441/4308/picmn0.png

tobi
05-25-2008, 11:30 AM
Nu fik jeg brændt det over på disk og installeret spillet men så når jeg vil spille står der jeg skal indsætte den orginale disk er der noget jeg kan gøre :confused:

http://img167.imageshack.us/img167/3715/nedernev2.png

Mictlan
05-25-2008, 12:19 PM
Du skal ha' hentet en crack. Prøv at kigge lidt på Gamecopyworld.com eller Gameburnworld.com

tobi
05-25-2008, 12:48 PM
Du skal ha' hentet en crack. Prøv at kigge lidt på Gamecopyworld.com eller Gameburnworld.com

Har hentede en crack nu.. ved ikke rigtig hvad man skal gøre så bnede den bare men så kom det her??? kan i hjælpe

http://img60.imageshack.us/img60/566/loldarg4.png

Jilij
05-25-2008, 02:39 PM
Du skal udpakke crack'en til mappen hvor spillet er installeret. Ellers kan du jo læse Hatred.nfo, der står helt sikkert hvad du skal gøre. Jeg vil anbefale dig at bruge DAMN NFO Viewer til at åbne nfo'er med, søg på google.

tobi
06-08-2008, 06:33 PM
Jeg kan ikke finde en crack til Hip Hop ejay 6??? nogle der vil hjælpe ?

Nikomof
06-13-2008, 08:15 PM
alcohol 120 ftw ftw