PDA

Se fuld version : Hvis du hader antipiratgruppen så kik her!

HNicolai
05-20-2008, 09:27 PM
Først og fremmest vil jeg sige:
Det er med vilje at antipiratgruppen er skrevet med småt start bukstav i hele teksten :grin:

Nu ved jeg ikke helt om man må dette men jeg kunne ikke finde noget sted i retningslinjerne hvor der stod man ikke må!!

Hvis man har McAfee SiteAdvisor kan man se om web-sider indeholder virus/spyware men man kan også skrive hvad man ved om siden. fx hvis man er blevet snydt i en net handel men også bare generalt.

Her er antipiratgruppens hjemmeside-"profit" på Mcafee og jeg syntes at i skal gå ind og gøre som 4 (tak til: "Ammunator", "raldin" og "Ammunator" (igen)) at stemme på en dårlig måde hos dem:
slettet

På samme måde kan i jo også give Piratgruppen en god stemme med på vejen:
http://www.siteadvisor.com/sites/piratgruppen.org?ref=safesearch&aff_id=0&premium=false&suite=false&client_ver=2.6.0.6253&locale=da-DK

Hvis der er en administrator som syntes at denne tråd er upassende så undskyld :oops:

GhOstFaCE
05-21-2008, 07:59 AM
Det er fanme tåbeligt at degradere piratgruppen til barnligheder som at rate Johans site som "spam" eller "spyware"

Prøv og tænk hvad folk vil tænke om "os" når de kommer ind og læser sådan noget?

VowOfSilence
05-21-2008, 10:13 AM
Jeg fraråde enhver til at lade være med at mærke Antipiraternes side som "spam" eller "spyware", da det som GhOstFaCE indikerer er meget barnligt, og det fremmer ikke ligefrem vores sag.

Darkpirat
05-23-2008, 09:13 PM
Jeg har det sådan når vi kommer til sikkerhed |Spam/spyware| så skal man ikke bare gå ind og mærk nogle sider som spam eller spyware, da det ikke hjælper nogle!.

Edit: synes godt nok det er for dåligt, af de 3 som har stemt på at antipirat sender spam / der er spyware.
Der findes folk derude som bruger SiteAdvisor som mig selv, som går op i sikkerhed (skal også uddanne mig inde for noget ala. det. ) og jeg synes det er så pænt barnligt at skulle poste noget som denne, Nu har jeg oprette mig som bruger og sagt er der ikke er noget skidt inde på siden.

Jeg synes denne post skal slettes sådan andre ikke får den samme barnlig ide at gå ind og rater apg's hjemmeside / IFPI og hvad ved jeg, bare fordi de ikke er "på sammen side"

bette
06-23-2008, 02:22 AM
Kan da godt være at Antipiratgruppen er nogle svin men derfor er der overhovedet ingen grund til at reporter siden som spam/spyware...

Hmartin
06-24-2008, 09:02 PM
lige mine ord Bette