PDA

Se fuld version : Nordic-t invite brok

Rasputin3000
05-08-2008, 02:10 PM
jeg har prøvet og prøvet. været inde på 5 sider opretet brugere og skrevet for at få en invite til en eller anden tracker, (jeg er squ ligeglad hvorfonrn en det var bare en) så jeg fik en invite fra nordic-t her igår, klikker på det fine link, i god tro om at jeg endelig finder en privat tracker jeg kan komme på. så stå der fanme bare

Not Found

Sorry pal :(

kæft det pisser mig af.
jeg går tilbage til mailen for at se om der står noget, jeg ser dette:

After you do this, you will be able to use your new account. If you fail to
do this, your account will be deleted within a few days. We urge you to read
the RULES and FAQ before you start using Nordic-T.

ja right, en fucking dag :mad:.

arrh. jeg kan ingengange svare.

nå skulle bare ud med det

Skaery
05-08-2008, 02:56 PM
1. prøv at bede om en ny invite fra hvem end du nu fik den af - der er sikkert gået for lang tid...

2. prøv at spørge på deres irc-kanal, om hvad problemet kan være.

Rasputin3000
05-08-2008, 03:14 PM
1. det kunne jeg jo, men aner ikke hvor han var fra andet end danmark hans navn Dybfryser

2. aner ikke hvordan man finder en irc-channel

hvis du er her Dybfryser vil du ikke være flink at sende en ny invite til katkatte@gmail.com

SysOp
05-08-2008, 06:12 PM
1. det kunne jeg jo, men aner ikke hvor han var fra andet end danmark hans navn Dybfryser

2. aner ikke hvordan man finder en irc-channel

hvis du er her Dybfryser vil du ikke være flink at sende en ny invite til katkatte@gmail.com

A confirmation email has been sent to the address you specified (katkatte@gmail.com). You need to read and respond to this email before they can use their account. If they don't do this, the new account will be deleted automatically after a few days.

Stop så med dit tuderi ven - du er på vej ind.

Rasputin3000
05-08-2008, 07:35 PM
danke.

jeg aktiverer den lige med det samme.

godt nu er jeg inde. jeg er igang med at seede.