Se fuld version : Pirat interview i GEAR
Hey!
Vil bare lige gøre opmærksom på at i den nye udgave af magasinet GEAR (udgivet 17/4) er der et tre siders interview med Piratgruppens talsmand Sebastian Gjerding, aka Copy/Paste. Derudover er bladet jo proppet med nørd læsning, eks. en artikel om HD tv..
Så hvis nogle har lyst til at læse det kan det jo sikkert købes i nærmeste velassorterede supermarked/bladkiosk eller du kan smutte på biblioteket og læse dig til det.. :) (Hvis ikke du finder en digital udgave self.. ;) )
(Og nej, jeg er ikke sælger for GEAR.. :D )
Sælger du så dit brugte GEAR blad? :D
Ej, jeg må da hellere lige smutte i kiosken inden de lukker. Tak for info.
DaddZ
04-22-2008, 08:16 PM
Jeg købte faktisk bladet pga det interview. Meget spændende læsning. :)
bobber
04-22-2008, 08:20 PM
Nice nok :smile:
Kunne være man skulle have fingerne i det :wink:
Det kunne være man skulle uploade artiklen, når bladet er købt. Eller en anden vil gøre det? Jeg køber ligegyldigt hvad, da der altid er massere af god læsning i det :)
bobber
04-22-2008, 08:23 PM
Ville være guld hvis du uploadede det:smile:
Ikke fordi jeg ikke vil støtte dem :wink:
Ville være guld hvis du uploadede det:smile:
Ikke fordi jeg ikke vil støtte dem :wink:
Det skal jeg nok. Men det kan godt være jeg først får det købt imorgen.
bobber
04-22-2008, 08:34 PM
Nice nok :smile:
Hva format kommer det op i ? :wink:
Sir_Tigerdyret
04-22-2008, 08:51 PM
Jeg læste den idag på arbejde (netværket svigtede) ... artiklen er faktisk ganske udmærket ... Sebastian har nogle gode pointer ... og de bliver præsenteret særdeles positivt. :)
bobber
04-22-2008, 08:54 PM
Har Gear en holdning til piratkopiering, og hvis ja er den så positiv eller negativ ?
Sir_Tigerdyret
04-22-2008, 09:22 PM
Har Gear en holdning til piratkopiering, og hvis ja er den så positiv eller negativ ?
Gear er hvis nok en del af den samme organisation www.comon.dk (http://www.comon.dk) er ... jeg tror ikke de har en holdning til piratkopiering generelt ... de viderebringer bare et interview ...
piratten22
04-22-2008, 09:35 PM
Tak for info, men hvor tit udgiver de dette blad:oops:
En gang om måneden. Men det bliver ikke idag jeg uploader det, for kiosken havde desværre lukket.
Sælger ikke mit blad nej.. ;)
Har ikke fået læst det hele endnu, stort set kun artiklen. Tror det kostede 55 kr. eller sådan noget, plejer ikke at købe det og købte det kun fordi Sebastian havde fortalt at det interview ville komme på et tidspunkt.. :) Og så er der jo den fordel at jeg godt kan have interesse i resten af bladet.. :)
Spagnum
04-22-2008, 11:33 PM
Lyder spændene.. må lige se om ikke jeg kan finde et gear blad et sted...
Er der ikke en, der gider gengive artiklen her på siden?
Yeah... en venlig sjæl der gidder smide det up? Gider ikke bruge 55kr. på et par siders interview :)
Nedturs_kakao
04-28-2008, 10:49 PM
Altså jeg har bladet (abbonerer) men tør næsten ikke at scanne det ind og lægge det op herinde:p!
Sir_Tigerdyret
04-28-2008, 11:28 PM
Har i overvejet om det er en god strategi at kopiere dem som bringer vores budskaber ud til "folket"
partyalarm
04-29-2008, 01:21 PM
Har i overvejet om det er en god strategi at kopiere dem som bringer vores budskaber ud til "folket"
Ja for på den måde kommer bladet ud til alle nørder ;).
Jonash
04-29-2008, 03:09 PM
Det er vel heller ikke i piratens ånd, ikke at dele artiklen med os fattigluse!?
Helt seriøst, virkelig ingen der gider? Hvad er der sket med "the spirit"?
bobber
05-01-2008, 08:01 PM
ja, er der ikke en der gider uploade det til en fattigrøv som mig ? :wink:
Spagnum
05-05-2008, 12:52 PM
April månedes GEAR kan findes på Warez-dk.org
bobber
05-05-2008, 03:48 PM
Nice ;) takker for tippet :P
Mugga
05-05-2008, 04:14 PM
Nice ;) takker for tippet :P
What he said :)
Spagnum
05-06-2008, 06:40 PM
Jammen velbekommen :)
Skal nok lige nævnes at det pågældende interview er i Maj udgaven (uge 53), har lige siddet og ledt hele April udgaven i gennem.
Regner ikke med det er tilladt at smide et link op her?
Spagnum
05-06-2008, 09:54 PM
Skal nok lige nævnes at det pågældende interview er i Maj udgaven (uge 53), har lige siddet og ledt hele April udgaven i gennem.
Regner ikke med det er tilladt at smide et link op her?
Ja det fandt jeg også lige ud af.. sorry folks..
Nå men Here you go: (hvis I ikke kan leve med kvaliteten må i selv lige hente bladet fra warez-dk.org):
http://i31.tinypic.com/kedh8g.jpg
http://i31.tinypic.com/10fxkzl.jpg
http://i32.tinypic.com/30tp5oh.jpg
Nikomof
05-07-2008, 10:19 AM
nææ ser man det copy/paste er jo en ganske nydelig ung mand :P
*edit*
så er den læst skulle lige rode lidt med nogle mellemtoner men resultatet blev rigtig fint.. eller ihvertfald læseligt..
jeg syntes det var en rigtig god artikel og venter nu på nogen poster fjendens modspil
ahlmo
05-27-2008, 08:24 AM
KAn i evt skrive noget af artiklen her
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.