Se fuld version : Icopy.dk? Hvorfor er siden nede?
nozox
04-09-2008, 09:08 PM
Jeg prøvede lige at smutte ind på Icopy.dk, men fandt ud af at der ikke er nogen forbindelse? :confused:
Jeg tænkte om der egenlig var nogen fremgang da alle de der klistermærker blev sat op? Det var jo en god kampagne! :D
Nozox
frolle
04-09-2008, 09:44 PM
Ja, det ser ud som om at siden er nede :'( - ellers et rigtig godt initiativ!
nozox
04-09-2008, 09:46 PM
Ja, klistermærkerne hjælper desværre ikke så meget hvis man ikke kan komme ind på siden, men det koster jo penge at holde sådan noget oppe! :-)
Ja det var der :) Der kom massere besøgende. Desværre har siden været nede siden PG skiftede servere. Planen var vist at få siden op igen, men om den gør, og hvornår det ved jeg ikke. Men det er der sikkert en admin der kan svare på ;)
VowOfSilence
04-09-2008, 09:58 PM
Så vidt jeg har forstået det, er det Pest, som skal ligge siden op igen. Pest er dog midlertidig travlt optaget, da han er i hæren ;)
PelleDK
04-09-2008, 10:43 PM
Så vidt jeg har forstået det, er det Pest, som skal ligge siden op igen. Pest er dog midlertidig travlt optaget, da han er i hæren ;)
Han kan da ikke lade sit IRL liv komme før PG, hva tænker han dog på?! :O
Mener der er et ældre topic om samme emne, men ved ikke lige hvor det ligger, Pest var vidst inde at kommentere det dengang :)
Han kan da ikke lade sit IRL liv komme før PG, hva tænker han dog på?! :O
Mener der er et ældre topic om samme emne, men ved ikke lige hvor det ligger, Pest var vidst inde at kommentere det dengang :)
Du tænker vist på dette emne: http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=83271 ;)
PelleDK
04-09-2008, 11:22 PM
Du tænker vist på dette emne: http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=83271 ;)
Lige præcis Guss ;)
frolle
04-10-2008, 10:14 AM
Ja, klistermærkerne virkede rigtig godt! Mange kom til mig og spurgte: Hvaa.. kan du hjælpe mig med at downloade nogle film og sådan? :)
Ja, klistermærkerne hjælper desværre ikke så meget hvis man ikke kan komme ind på siden, men det koster jo penge at holde sådan noget oppe! :-)
Det koster da mindre end 100 kr om året. Sammenlignet med priserne på klistermærkerne er det småpenge.
Det er bare ærgerligt at vi ikke kan få den op at køre igen.
Plug&Play
04-10-2008, 08:23 PM
Er bare så nysgerrig, men hvad kan man inde på "iCopy"?
Har da hængt et par billeder op på skolen.
Men har aldrig været inde på den.
Undskyld hvis jeg spørger dumt 8)
Det er en side som hjælper folk med at komme igang med fildeling helt fra nybegynder stadiet.
frolle
04-10-2008, 11:07 PM
Hvordan kan du have gjort det uden at kende siden formål? Bare en tanke..
Ja. Det må da være muligt at få siden op at køre igen. Det synes jeg helt sikkert at PG burde gøre "alt" for..
Plug&Play
04-12-2008, 04:29 PM
Hvordan kan du have gjort det uden at kende siden formål? Bare en tanke..
Fordi har kigget lidt på PiratGruppen , sådan jeg har forstået det, har PG ikke noget imod reklame ?
Kan selvføglelig have læst forkert.
Men tak for info.
Edit:
Også til dig Guss, tak for info ;)
Hmartin
04-12-2008, 08:43 PM
Hmm har i nogen STORE blakater i en god opløsning så hænger jeg da lige nogen op på skolen :D vis mads og lars siger ja til det :D
malkde
04-14-2008, 01:06 PM
Hmm har i nogen STORE blakater i en god opløsning så hænger jeg da lige nogen op på skolen :D vis mads og lars siger ja til det :D
Du kan jo printe plakaten fra tråden her:
http://piratgruppen.org/forum/showthread.php?t=89961
Klausize
08-26-2008, 07:08 PM
Det blev vidst aldrig til noget igen? :roll:
Det blev vidst aldrig til noget igen? :roll:
Nej, både den og vidensdeling.nu ser ud til at blive sat i glemmebogen. Men som jeg har forstået det vil der blive snakket om det til næste staff møde.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.