Se fuld version : warning på fucktheclones
jeg troede fucktheclones var et godt sted, til at starte med men jeg bliv kloger.
jeg har brugt dem et godt stykke tid og skal lige siges jeg har fået en warning for hit n run og det havde jeg beklaget og undskyldet for og kommet videre og vise jeg vil støtte deres side med at vise dem jeg vil uploade som man jo skal.
men det som så kan pisse mig af er som for ikke så længe siden tog mig og kæresten på weekend hos noget familie og om fredagen havde jeg sat den til at hente 2 ting og sat computeren stå hele den weekend så den kunne være på de 48 timer man minimum skal være eller uploade 1til1
men vi kom hjem om søndagen og ser så computeren er slukket og klokradio der står og blinkler altså der har været strøm afbrydelse, jeg starte så computeren og tænder for torrent programmet igen og går ind på fucktheclones og ser så jeg har fået en warning og jeg skriver så til dem og siger vi har haft strøm afbrydelse og de skriver bare tørt tilbage se reglerne og det er jeg sgu godt klar over og skriver igen (på en pæn værdi mode) men igen bare lort tilbage og så gider jeg bare ikke det fis der og brokker mig over dem og vil nu ikke bruge dem mere for jeg vil ikke betale de 50 kr de vil have for at man kan blive online igen på grund af strømafbrydelse, kan bedre forstå hvis det er mig som person der er skyld i det. det viser bare hvor magt liderlig de er på den side og penge griske.
har før doneret til en torrent side men de fortjener det også.
fuck fucktheclones.....
space66
03-29-2008, 08:31 AM
jeg troede fucktheclones var et godt sted, til at starte med men jeg bliv kloger.
jeg har brugt dem et godt stykke tid og skal lige siges jeg har fået en warning for hit n run og det havde jeg beklaget og undskyldet for og kommet videre og vise jeg vil støtte deres side med at vise dem jeg vil uploade som man jo skal.
men det som så kan pisse mig af er som for ikke så længe siden tog mig og kæresten på weekend hos noget familie og om fredagen havde jeg sat den til at hente 2 film og sat computeren stå hele den weekend så den kunne være på de 48 timer man minimum skal være eller uploade 1til1
men vi kom hjem om søndagen og ser så computeren er slukket og klokradio der står og blinkler altså der har været strøm afbrydelse, jeg starte så computeren og tænder for torrent programmet igen og går ind på fucktheclones og ser så jeg har fået en warning og jeg skriver så til dem og siger vi har haft strøm afbrydelse og de skriver bare tørt tilbage se reglerne og det er jeg sgu godt klar over og skriver igen (på en pæn værdi mode) men igen bare lort tilbage og så gider jeg bare ikke det fis der og brokker mig over dem og vil nu ikke bruge dem mere for jeg vil ikke betale de 50 kr de vil have for at man kan blive online igen på grund af strømafbrydelse, kan bedre forstå hvis det er mig som person der er skyld i det. det viser bare hvor magt liderlig de er på den side og penge griske.
har før doneret til en torrent side men de fortjener det også.
fuck fucktheclones.....
Hvorfor vil du ikke betale for Brians fladskærme, tænk dog hvad der ville ske hvis han skulle til at arbejde, så kunne han jo ikke sidde 24/7 og svine brugerne til....
SysOp
03-29-2008, 08:52 AM
klokradio der står og blinkler altså der har været strøm afbrydelse
HA HA HA HA I min lange tid på Trackere som Owner / Staff vil jeg sgu indrømme at den version har jeg ALDIRG hørt før ha ha ha.
Men okay skidt du er ude af trackeren men SE optimitisk på det - nu har du råd til så meget andet og du kna da gudskelov støtte andre danske trackere med din user og dine doneringer UDEN at du skal KØBE dine torrent.
Dit TAB er langt fra værd at snakke om for der er INTET tab.
GhOstFaCE
03-29-2008, 09:09 AM
skal man betale for at komme ud af en warning?
SysOp
03-29-2008, 09:20 AM
skal man betale for at komme ud af en warning?
Ja man skal betale for alt og betaler du for lidt blir du banned.
i skulle skamme jer FTC ... I er sgu næsten ligesom kommiciele pirater.. for guds skyld det er sgu da gratis alle ting man kan hente.. hvorfor dælen vil i så have penge for en WARNING?
space66
05-01-2008, 02:25 PM
i skulle skamme jer FTC ... I er sgu næsten ligesom kommiciele pirater.. for guds skyld det er sgu da gratis alle ting man kan hente.. hvorfor dælen vil i så have penge for en WARNING?
Fordi ghostdrengen vil sælge alt han stjæler, eller også vil han bare være sikker på han bliver knaldet.
Xkimo
07-04-2008, 11:23 AM
SuperTorrents recently fell victim to an attack by alleged ‘Scene’ members who revealed the site owner’s identity. Further action was promised against torrent sites and today another tracker admin’s life has been turned upside down. The attacker’s message: “Destroying The P2P’s, One Step at a Time”
At the end of last year we reported on the unfortunate fate of Ersan, the administrator of SuperTorrents. He suffered multiple security breaches which revealed his identity along with the loss of $2000 in donations. Scene notices (text files carrying news/other info) carried lots of the gory details, with one ending in a threat: “cellkill is next”.
It seems that the administrator of a torrent site known as FTN has become the group’s latest BitTorrent victim, exactly as promised. In yet another notice with the header “Destroying The P2Ps, One Step at a Time”, part of the justification for the attack reads:
“Many have heard of him, but have never spoke to him, for a p2per word of him has come far as the scene. [real name removed], the owner of a torrent site known as FTN. His Torrent site steals thousands after thousands of releases from the scene, and then he has the nerve to go and say to other P2P’s STOP STEALING RELEASES FROM US?!??!? ILL BAN YO ASS! But wait, how is this even possible??
[real name removed] isn’t on the “Staff” page yet he’s still banning people, posting news and running the entire site. Mr. [removed], did you really think you were gonna leave without us giving you a goodbye present? Guess again ;-)”
The grim reality becomes clear as detail after detail of this admin’s personal life is revealed. His real name, date of birth, place of residence, personal email addresses, home ISP and IP address, places of education, friends, family - it’s quite a grim read. The claim that the admin is currently studying ‘Computer Security’ must pile on the embarrassment in spades. Family and friends who have also had their identities revealed can’t be too pleased that their FaceBook profiles are now public information.
Does this action against FTN signal the end of this ‘war’ on BitTorrent or will the MPAA and RIAA be rubbing their hands with delight on a regular basis? At least one other admin has been threatened for helping the admin of SuperTorrents after the original attack but there aren’t any more specifics at the moment.
The attackers left with this message: “We have yet again erased another torrent admin from existence. Other Groups, do your part to make the scene what it was in the beginning. Secure.”
@@@http://torrentfreak.com/sceners-threaten-to-destroy-bittorrent-080107/@@@
Syntes lige at denne "Gamle" nyhed passede meget godt til diskutionen om en forståelig, hadet person iblandt oss...
donkykongdk
07-10-2008, 03:30 AM
Damm FTC stinker, jeg nåede lige ind på deres side læse reglerne og ventede for at der ikke skulle være gået for kort tid (er hurtig læser men grundig), skrev til den at jeg havde læst reglerne og cillit bang "BAN" ! uden at få af vide hvad jeg har gjort galt...
er FTC den eneste torrent side der tjener penge på det i DK ?
slemborg
07-10-2008, 03:49 AM
er FTC den eneste torrent side der tjener penge på det i DK ?
Ikke den eneste side der tjener penge nej.
Ikke den eneste side der tjener penge nej.
Men danishbits.org er i det mindste flexible.
honda1
07-12-2008, 07:19 PM
hvad er det for en side
Bonux
07-13-2008, 08:55 PM
Stort set de fleste BT sider tjener en form for penge. Nogle mere end andrer.
Kan kun sige, don't donate.
Skaery
07-13-2008, 09:25 PM
Stort set de fleste BT sider tjener en form for penge. Nogle mere end andrer.
Kan kun sige, don't donate.
...men de putter jo også et arbejde i det. Jeg kender da også en, som (sammen med kone og børn) levede af sin side.
GhOstFaCE
07-13-2008, 09:32 PM
...men de putter jo også et arbejde i det. Jeg kender da også en, som (sammen med kone og børn) levede af sin side.
Hvis han kan leve af det, er man så ikke derude hvor det bliver lidt gråt mht. kommerciel fildeling?
Siden klarer sig tydeligvis ganske fint fra enten reklamer eller donationer, så hvorfor have reklamerne hver måned eller modtage donationer altid hvis det ikke er nødvendigt?
Han lever jo faktisk af andres arbejde, nemlig brugerne som er dem der faktisk får siden til at køre rundt. Godt nok er detr et vis arbejde i at holde en velbesøgt side kørende og itnerressant men ligefrem at kunne sige det er ens arbejde er en klar overdrivelse.
Jeg ved ejeren af pisexy levede af det i lang tid alene på baggrund af deres lotteri, pay4leech og freeleech VIP. Der skete på pisexy langt fra nok til at justificere at man på den måde tjener penge på sine brugere.
Pimpy var mig bekendt enten Svensker eller Dansker.
Skaery
07-13-2008, 11:13 PM
Tjaaa... men sådan er der jo mange sider, der kører - altså brugere, der gør siden til noget.
Mictlan
07-14-2008, 01:08 AM
Tjaaa... men sådan er der jo mange sider, der kører - altså brugere, der gør siden til noget.
Ja.. Det vil jo altid være kunderne som driver forretningen.
Spiziuz
07-22-2008, 11:05 AM
Nogle mennesker er mere griske end andre, og jeg må da indrømme at FTC samt en udenlandsk tracker (jeg kan ikke huske navnet på dem.. ejeren kørte stor bil?) er de værste eksempler..
Kan ikke lade være med at tænke på de brugere der ikke ved (eller kan få adgang) til bedre.. Får sq ondt af dem, også selvom nogle af dem er ghostleechers, HNR'ere og dump fucks som alle supportere bare får lyst til at krølle sammen og smide i skraldespanden (i hvertfald i et minut ad gangen, fra tid til anden :P) - den form for malkning (afpresning?) fortjener INGEN!
Vi er sq allesammen mennesker med en hobby, og den er der bare ingen der skal udnytte på den måde, det er sq for lavt!
Anyway, dette kan self også bare dækkes ind bag "det er deres tracker, synes du ikke om det, så smut" :/
space66
07-22-2008, 05:39 PM
Nogle mennesker er mere griske end andre, og jeg må da indrømme at FTC samt en udenlandsk tracker (jeg kan ikke huske navnet på dem.. ejeren kørte stor bil?) er de værste eksempler..
Kan ikke lade være med at tænke på de brugere der ikke ved (eller kan få adgang) til bedre.. Får sq ondt af dem, også selvom nogle af dem er ghostleechers, HNR'ere og dump fucks som alle supportere bare får lyst til at krølle sammen og smide i skraldespanden (i hvertfald i et minut ad gangen, fra tid til anden :P) - den form for malkning (afpresning?) fortjener INGEN!
Vi er sq allesammen mennesker med en hobby, og den er der bare ingen der skal udnytte på den måde, det er sq for lavt!
Anyway, dette kan self også bare dækkes ind bag "det er deres tracker, synes du ikke om det, så smut" :/
Har du nogen ide om hvor meget de får ind på donationer og andet på FTC?
jeg støtter på ingen måde pay to leech, lad os få det fast ! men jeg mener så også kan man lide at bruge en tracker er det kun rimeligt, man spytter en lille smule i donationskasse ( her snakkes ikke om mere end 10 prince koster :) og nej det er sku ikke til staff kan bruge løs, men trackers koster faktisk lidt penge at have kørende :( og nu ved jeg godt folk kommer med de sædvanlige fri fildeling osv folk fra scenen får det gratis osv, men de fleste af jer aner intet om hvad scenen er og hvor meget tid mange sidder foran sin skærm hver dag får at nå denne uges quate :)
shagdk
07-23-2008, 02:51 PM
nu sælger vi jo ikke en skid på FTC.... Vi sælger ikke leech som så mange gerne vil ha det til at se ud som.
Vi har valgt at køre den hårde linie over for de folk som ikke kan følge regler kan skide i havet og dø. (vi har faktisk haft en der overførte 1500 for at komme på trackeren igen, som vi sendte pengene tilbage til da vi ikke ville have ham på trackeren.)
Ja folk der røget i vores hitnrun tool kan donere sig til rettigheder igen. Dette gør vi da vi mener at folk der vil donere til en side er seriøse brugere, som ikke bare laver lort igen. De folk der så vælger at lave lort igen da de tror at når man har doneret en hund så skal man ikke følge regler ryger lige på røven ud igen. (det står faktisk på vores doneringsside at man skal seede efter reglerne selvom man køber gb eller donere)
Når man så mister rettigheder og vælger at donere 10 kr hvoraf ewire napper 3 kr, så mener vi sgu ikke det er særligt seriøst, for så kunne man gøre det hver gang man ryger, og ville det så ikke være p2l?.
Så alle i flamers... kan i ikke lide lugten på FTC, så smut et andet sted hen. Vi tvinger ikke folk til at gøre noget som helst.
Og en lille en til space66.... er du ikke sød at pm mig din adresse for så kigger jeg lige forbi til kaffe en dag med en psykolog,... for damn du har noget indbrændt had du skal ha ud af systemet
Mugga
07-23-2008, 03:17 PM
Ja folk der røget i vores hitnrun tool kan donere sig til rettigheder igen.
Taler vist for sig selv. Kender ikke nogen anden tracker hvor man skal betale for at komme ud af "låsen".
Wingless Angel
07-23-2008, 04:09 PM
Piratgruppens forum er ikke lavet for at man kan kaste mudder trackere/brugere imellem.
*Tråden låses*
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.