Se fuld version : Warez-DK.org midlertidigt nede!
grizzly_beer
03-24-2008, 04:19 PM
Warez-DK er midlertidigt nede. På nuværende tidspunkt er grunden til dette ukendt, men teamet arbejder på problemet. Derfor er det på nuværende tidspunkt ikke muligt at give en ETA på hvornår siden er oppe igen.
mvh.
Warez-DK teamet
boffe
03-24-2008, 05:21 PM
Ok så var det ikke bare mig, takker for info Grizzly :D
Fint nok at i informere her på vores forum, intet problem. Men jeg mener nu ikke det hører til i offtopic.
Jeg kender ikke warez-dk, så er ikke helt klar over hvad det omhandler, men inden for hvilken genre skal dette placeres mener i? For så vil jeg nemlig få det flyttet til det rette forum.
Tak for hjælpen.. :)
Mictlan
03-24-2008, 05:34 PM
Jeg ville flytte den herover: Anonym fildeling, IRC og Nyhedsgrupper :)
grizzly_beer
03-24-2008, 05:59 PM
Det er nok passende, da siden beskæftiger sig med rapidshare-links.
d.agio
03-24-2008, 07:02 PM
Er warez-bb.org også nede hos jer andre? Jeg kan ihvertfald ikke få siden frem.
Viceguy
03-24-2008, 07:29 PM
jeg kan heller ikk komme ind på Warez-bb.org faktisk en smule irriterende da jeg har hentet noget, men glemte at gemme passwordet...
martin8412
03-24-2008, 07:52 PM
ÆV!
Det er nedern. Havde lige glædet mig.
Lost-Viking
03-24-2008, 08:03 PM
Troede lige det var mig den var galt hos..
Men sjovt at Warez-BB og DK forsvandt omkring samme tid.. for da jeg warez-dk gik ned her ville jeg tjække warez-bb og opdagede at den også var nede..
OleErnst
03-24-2008, 08:05 PM
Damnit! :/
Tror i det noget der tager lang tid? :)
Viceguy
03-24-2008, 09:00 PM
kan det jo godt, men håber det da ikk:D
Jeg kunne heller ikke forstå det. jeg har bået skiftet dns og alt muligt for at prøve at fixe problemet. Men så var det bare tilfældigt at begge var nede på samme tid :)
ps. Jeg ville nu have lagt tråden under nyheder.
Bubber²
03-24-2008, 09:59 PM
jeg troede også lige det var mig den var galt med, men så tjekkede jeg her:
http://internetsupervision.com/
og kunne ligesom konstatere at den var gal worldwide.. men lækkert nok at info om det blev postet herinde..:roll:
Jeg tror aldrig at mit internet har været så lidt brugt det sidste års tid som det har været idag... :shock:
Awaiting status..
VowOfSilence
03-24-2008, 10:14 PM
Jeg tror aldrig at mit internet har været så lidt brugt det sidste års tid som det har været idag... :shock:
Awaiting status..
Du er da også afhængig..
ACCOUNT STEALER!!! :grin:
Du er da også afhængig..
ACCOUNT STEALER!!! :grin:
JA, er det skidt?!?! :D
HOV HOV!!! Det var IKKE mig der stjal den - jeg sendte den bare på "først-til-mølle"-auktion :D
VowOfSilence
03-24-2008, 10:23 PM
JA, er det skidt?!?! :D
HOV HOV!!! Det var IKKE mig der stjal den - jeg sendte den bare på "først-til-mølle"-auktion :D
I guess not ;)
"Først-til-mølle"-auktion? Den er god med dig. Vi kender jo begge grunden, du smider dobbeltplinger rundt om først-til-mølle - fordi der var snyd med i spillet nemlig! :-D
I guess not ;)
"Først-til-mølle"-auktion? Den er god med dig. Vi kender jo begge grunden, du smider dobbeltplinger rundt om først-til-mølle - fordi der var snyd med i spillet nemlig! :-D
Hæhææ.. :grin: Good one, but not true :D
Nu hopper jeg sgu over og ser Helvede tur/retur - og er WDK ikke tilbage når klokken slår midnat - går jeg amok :D
Hæhææ.. :grin: Good one, but not true :D
Nu hopper jeg sgu over og ser Helvede tur/retur - og er WDK ikke tilbage når klokken slår midnat - går jeg amok :D
Noget siger mig du får en dårlig nat :D De har kun 2 min, hvis de skal sørge for du sover med et smil på læben.
Noget siger mig du får en dårlig nat :D De har kun 2 min, hvis de skal sørge for du sover med et smil på læben.
GRRRRR...... :-x:-x:-x
Spagnum
03-25-2008, 05:34 AM
ligger WDK og WBB ikke også ved samme host? Så var det måske der problemet skulle findes?
ligger WDK og WBB ikke også ved samme host? Så var det måske der problemet skulle findes?
Uden at vide det 100% så vil jeg tro de er placeret 2 geografisk forskellige steder. Serverne altså... Men det kunne jo virke lidt besynderligt at begge sites er nede på samme tid - og i samme tidsrum. Nuvel, et opslag på whois giver en server-location for WBB i Hongkong :shock::confused: hvorimod WDK ligger hosted i Amsterdam ifølge
http://whois.domaintools.com/warez-bb.org
http://whois.domaintools.com/warez-dk.org
Om infos er 100% korrekte skal jeg ikke udtale mig om, det bør grizzly vide - i hvert fald angående WDK ;)
Det kan dog undre mig lidt at DNS for begge domains tilsyneladende er blevet 'droppet'.. hvorfor må admins hellere få tjekket op på.
gubbi55
03-25-2008, 11:46 AM
hmmm midlertidig ;-)
littleepidemi
03-25-2008, 11:58 AM
Nederen.
Skulle ind og hente den Ip adresse til den CSS server en have lagt op (kan ikke huske hans navn) Og så kan man ikke engang..:confused:
gubbi55
03-25-2008, 12:32 PM
Så kom WBB da op igen
Mictlan
03-25-2008, 01:31 PM
Så kom WBB da op igen
Jeg kan du stadigvæk ikke komme derind dersværre.
Mangoo6
03-25-2008, 02:12 PM
Det er sku' daskkide træls med Warez-DK, det er der hele min computer verden ligger..
Bubber²
03-25-2008, 03:02 PM
I need the site! :(
Ifølge
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?p=7798226&sid=39f6862b2a65766b7b886a45681a53f5#7798226
var warez-bb nede pga. et ddos angreb - mon det er samme tilfælde for wdk?
Spagnum
03-25-2008, 03:45 PM
I need the site! :(
Ifølge
http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?p=7798226&sid=39f6862b2a65766b7b886a45681a53f5#7798226
var warez-bb nede pga. et ddos angreb - mon det er samme tilfælde for wdk?
Tjaa det er da ikke umuligt, men lad os nu ikke male fanden på vægen, inden vi ved noget...
Don_E
03-25-2008, 05:07 PM
Seneste info!
Vi kan ikke gøre så meget før vores host retter problemet.
Men desværre sker det nok ikke lige i løbet af de næste timer - vi manager selv serveren, så hosten er ikke forpligtiget til at ordne det før om 24 timer. Men lad os nu se. 8-)
Spagnum
03-25-2008, 05:58 PM
okay... tak for du holder os informeret Don!
Bubber²
03-25-2008, 06:48 PM
yep, thx for info :p glæder mig til den er oppe
decko
03-25-2008, 07:13 PM
vi manager selv serveren
Nice, rart at se at nogle kompetente mennesker står bag siden. Det er alt for ofte noget i stil med "hej vi har lavet en torrenttracker på webbyen.dk, kom og del alle dine filer", det er til at kaste op over. Håber siden snart kommer op igen.
Pumaxx
03-25-2008, 08:22 PM
Jeg græder, hvis WDK ikke snart er oppe :'(
OleErnst
03-25-2008, 08:41 PM
Jeg græder, hvis WDK ikke snart er oppe :'(
Jeg sidder allerede og er HELT grædfærdig.. Jeg må være afhængig. :'/
Bubber²
03-25-2008, 09:12 PM
nu kom der da lidt opdatering på hjemmesiden...
Domain: Warez-dk.org
Forum er ikke aktiv.
Vaer sikker paa, vi arbejder haardt paa sagen.
Hav lidt taalmodighed !!!
Proev venligst senere.
MVH - Warez-DK.org Teamet.
Cucka
03-25-2008, 09:20 PM
nu kom der da lidt opdatering på hjemmesiden...
hvor ser du det?
Bubber²
03-25-2008, 09:24 PM
hvor ser du det?
på hjemmesiden :-)
http://warez-dk.org/
Cucka
03-25-2008, 09:25 PM
på hjemmesiden :-)
http://warez-dk.org/
hmm er staidg nede ved mig ? :S
RuberDuck
03-25-2008, 09:54 PM
Hold jer nu bare afventende venner indtil deres egne folk melder siden klar - det tror jeg på vi alle opnår mest ved.
:grin:
Jeg kan oplyse, at der står følgene:
Domain: Warez-dk.org
Forum er ikke aktiv.
Vaer sikker paa, vi arbejder haardt paa sagen.
Hav lidt taalmodighed !!!
Proev venligst senere.
MVH - Warez-DK.org Teamet.
Cucka
03-25-2008, 10:17 PM
Hold jer nu bare afventende venner indtil deres egne folk melder siden klar - det tror jeg på vi alle opnår mest ved.
:grin:
jamen forhelvede folk har jo abstinenser.
http://img511.imageshack.us/img511/5431/warezdknw6.png
Kan købes på nærmeste apotek :D
Bubber²
03-25-2008, 11:10 PM
http://img511.imageshack.us/img511/5431/warezdknw6.png
Kan købes på nærmeste apotek :D
haha, fedt nok :p
jeg er helt sikkert også afhængig..:rolleyes:
Warez-DK er ikke hosted i nærheden af Warez-BB, såvidt jeg kan se er Warez-BB hosted i Hong Kong, hvor Warez-DK er hosted i Holland. Warez-DK kører på egen dedikeret server, hvilket vil se at vi ikke deler den maskine siden ligger på med nogen andre. Som Don_E siger har vi ikke betalt os til hurtig support, hvilket vil sige at de først ser på det imorgen. Jeg kan lige samtidig tilføje at den slags support koster fra €130 til €360 (2700 kr) om måneden ;)
Hvis der er andre uden liv, kan i kigge forbi IRC. Lad os snakke der istedet:
URL:
irc://area51.us.p2p-network.net/Warez-DK
Ellers:
Server: area51.us.p2p-network.net
Channel: Warez-DK
Pumaxx
03-26-2008, 07:05 AM
Wee... Siden er oppe? Jeg får ihvertfald den her meddelelse:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '85.17.19.109' (4) in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
OleErnst
03-26-2008, 07:26 AM
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to MySQL server on '85.17.19.109' (4) in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /mounted-storage/home50a/sub009/sc34070-TEUP/www/db/mysql4.php on line 331
Jeg får stadig den samme meddelelse.. Det med, at man skal ha' tålmodighed osv. :)
Er jeg lidt ked af.
Sjoko
03-26-2008, 09:17 AM
Fucking jøder inde på WDK..
Folk donerer ofte, og der er mange der donerer, inklusive mig selv!
Hvad bruger i pengene på?
Boykot deres jødeside!
Og til alle jer idioter der sidder og tuder, at det er hele jeres liv, blaablaa, og at i ikke kan holde det ud.
Dræb jer fucking selv, der er andet i verden end fildeling og online communities!!!!
SysOp
03-26-2008, 09:23 AM
Og til alle jer idioter der sidder og tuder, at det er hele jeres liv, blaablaa, og at i ikke kan holde det ud.
Dræb jer fucking selv, der er andet i verden end fildeling og online communities!!!!
Hvis du nu går forrest så er det da en start.
tsk tsk tsk og så kaldes jeg FLAMER
boffe
03-26-2008, 09:44 AM
Fucking jøder inde på WDK..
Folk donerer ofte, og der er mange der donerer, inklusive mig selv!
Hvad bruger i pengene på?
Boykot deres jødeside!
Man skal altså være rimelig sørgelig, hvis man bruger al sin tid på at spamme alle forums
selvom man bliver bannet så mange gange som du nu er blevet.
Peace din sørgelige knægt
Ser underligt ud, siden er ikke hosted på et phpBB board og der er ikke brugt mysql lige nu. Warez-DK.org peger på et midlertidig domæne, så det vil ikke være muligt at se der, om der sker noget, før siden er oppe.
Sjoko
03-26-2008, 11:57 AM
Man skal altså være rimelig sørgelig, hvis man bruger al sin tid på at spamme alle forums
selvom man bliver bannet så mange gange som du nu er blevet.
Peace din sørgelige knægt
Man skal være ligeså sørgelig hvis man sidder og lukker lort ud, om noget man intet aner en skid om!
jeg spammer intet, overhovedet.. jeg har det sjovt, og jeg downloader jo alligevel en del af det inde fra wdk, og har doneret, så derfor synes jeg sagtens at jeg kan tillade mig at lave en ny bruger hver gang jeg får ban.. er oppe på 10 nu, og hvad så?
jeg har det fedt, modsat jer whinere der sidder og tuder så snart siden er nede i 5 minutter!!
Viceguy
03-26-2008, 12:10 PM
tror ærlig talt ikke det var meningen med denne tråd at der skulle lukkes for den fordi folk begynder at sidde og bitche hinanden. meningen vil jeg tro var at komme med information om hvornår siden ville komme op igen...
Man skal være ligeså sørgelig hvis man sidder og lukker lort ud, om noget man intet aner en skid om!
jeg spammer intet, overhovedet.. jeg har det sjovt, og jeg downloader jo alligevel en del af det inde fra wdk, og har doneret, så derfor synes jeg sagtens at jeg kan tillade mig at lave en ny bruger hver gang jeg får ban.. er oppe på 10 nu, og hvad så?
jeg har det fedt, modsat jer whinere der sidder og tuder så snart siden er nede i 5 minutter!!
Forummet er ikke lavet til at svine hinanden til. Har du noget at klage over, så hendven dig istedet til personen istedet. Og hvis du kun er sur til warez-dk, så klag til dem ;)
boffe
03-26-2008, 12:26 PM
Nederen.
Skulle ind og hente den Ip adresse til den CSS server en have lagt op (kan ikke huske hans navn) Og så kan man ikke engang..:confused:
Irriterer også mig jeg ikke fik tilføjet den ip. Men det var nisse der lavede indlægget.
Wingless Angel
03-26-2008, 12:46 PM
Husk at forummet har en "Ignore user" funktion.
Næste gang Sjoko eller hvad han nu hedder bliver banned på WDKs forum, så IP ban ham sku da også lige. Det er sku da til at blive træt af hans lort, han tror han er så skide hellig.
Anyway, held og lykke med at få siden op igen! Vi venter spændt på det :)
Sjoko
03-26-2008, 02:48 PM
Næste gang Sjoko eller hvad han nu hedder bliver banned på WDKs forum, så IP ban ham sku da også lige. Det er sku da til at blive træt af hans lort, han tror han er så skide hellig.
Anyway, held og lykke med at få siden op igen! Vi venter spændt på det :)
Flet fissen mongol.
IP-ban vil ikke ændre noget, jeg skifter den så hurtigt du kan nå at sige røvsnaps.
Ha' en smadder go' dag!
8-)
Mictlan
03-26-2008, 02:50 PM
Oprindeligt indsendt af Sjoko Se meddelelser
Flet fissen mongol.
Meget konstruktivt...
Og så kører vi igen. Skaber altid lorte stemning, lige meget hvilket forum han er på.
Ja, det er nemt at ændre IP, men det havde jeg nu ikke regnet med at du ville kunne finde ud af. Du er jo et fjols, bitch
Og ja, nu laver jeg selv lorte stemning. Men fuck it
Wingless Angel
03-26-2008, 03:03 PM
Til Sjoko:
Uanset hvad dine holdninger omkring den pågældende side er, forstår jeg ikke hvorfor du vil underminere en organisation der arbejder for, at AntiPiratgruppen og IFPI ikke skal have så frit spil som tilfældet har været. Kan du ikke ordne det over PM?
Det gælder i øvrigt alle.
Jeg har ikke lyst til at lukke emnet, men der er snart ikke andet at gøre.
Så Sjoko, vil du ikke lige se på det store billede. Vi kæmper for fildelerne herinde, deriblandt dig, så hvad med at bruge andre steder til det der?
EDIT: Efter en nærmere gennemlæsning af tråden finder jeg den absolut værdig til en lukning.
Jeg er sikker på, at Warez-dk.org vil orientere her på forummet, om evt. udviklinger i sagen, eller når den genåbner.
*Tråden låses*
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.