Se fuld version : Hvorfor ikke PG
Hej medlem,mod,og admin
Jeg synes Nogen gange det er lidt dårligt vi ikker har
shoutbox
Forum som Warez-dk
manger medlem
Gæster kan ikke se noget som helst de skal logger Ind.
MVH but
Wingless Angel
03-19-2008, 09:52 AM
Jeg forstår ikke.
Vil du have at gæsterne skal logge ind, eller vil du ikke have, at gæsterne skal logge ind.
Husk at PG skal være et åbent forum, hvor alle skal kunne komme og læse med, uden at behøve at logge ind. Nogle folk mener der er en sikkerhedsrisiko ved, at blive medlem på forummet. Dette er dog blot en misforståelse.
Jeg kan desuden forestille mig, hvor mange problemer der ville være med en shoutbox, da jeg i mit daglige virke som mod, ser hvor mange folk der ikke kan opføre sig ordentligt. At give dem en shoutbox til at skændes i, ville i bedste fald være modproduktivt.
hvordan kan det være at warez-dk har en Har ikke nogen Problemmer og vi er 12.000 bruger de er kun 8.000 og de har en shoutbox
Wingless Angel
03-19-2008, 10:06 AM
Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt warez.dk har problemer med deres shoutbox eller ej. Jeg bruger ike siden.
Min personlige holdning er dog, at hvis folk der lige stikker hovedet ind på PG, for at se hvad "Piraterne" er for nogle størrelser, ser en shoutbox med 13-årige der skændes aggressivt over en bittorrenttracker, vil de trække hovederne til sig igen.
Vi har brug for at blive taget seriøst, og en shoutbox vil efter min mening modarbejde dette.
deepblue
03-19-2008, 10:10 AM
Jeg troede egentligt mest en Shoutbox blev brugt til at hilse på hinanden med. Det er i hvert fald det, jeg har set sådan en blive brugt til.
Men jeg er enig med den Ikke-bevingede engel om, at hvis sådan en bare bliver brugt til at skændes med på forsiden, så er det en rigtig dårlig idé. Men det var Karmasystemet også, og det er da ikke blevet fjernet igen.
Så det kunne måske komme an på en prøve. :-)
ålså mener til hyggersnak.jeg synes også vi mangler Warez vor eks deepblue Upload Windows Xp og sådan.
Det kunner ellers være fint og en shoutbox til hvis man har Problemmer ellers bare til hyggersnak.
MVH But
PelleDK
03-19-2008, 10:31 AM
Der er jo Offtopic forumet til at hilse på hinanden, en shoutbox tror jeg aldrig vil kun komme til at fungere herinde, som den gør andre steder.
Synes man ser en del folk der mest af alt er her for at svine andre til, eller på anden måde tale nedladende om folk, det vil kræve en alt for stor indsats fra moderatorne at skulle holde styr på den.
Men det er bare min mening, det er jo ikke sikkert det vil blive sådan i praksis.
VowOfSilence
03-19-2008, 11:33 AM
Vi har da en IRC-server, er det ikke nok?
Og det passer ikke helt, at WDK ikke har problemer med folk, som ikke kan opføre sig ordentligt i shoutboxen. Der har været indtil flere, som har skabt problemer, heriblandt COM975.
deepblue
03-19-2008, 11:44 AM
Vi har da en IRC-server, er det ikke nok?
Og det passer ikke helt, at WDK ikke har problemer med folk, som ikke kan opføre sig ordentligt i shoutboxen. Der har været indtil flere, som har skabt problemer, heriblandt COM975.
HVEM???? :grin:
jefutte
03-19-2008, 12:52 PM
WDK har haft en del problemer med folk der spammede i shoutboxen afaik?
Kan ikke se hvad det skal gøre godt for på PG - at man kan spørge om folk vil uploade noget er ligemeget, når vi nu har et request forum?
Hyggesnak? Så kom på irc ;)
Edit: Kunne også godt forestille mig at det meget hurtigt vil blive en stor 1. klasses diskussion om trackere, og hvem der har den stærkeste lillesøster..
Wingless Angel
03-19-2008, 02:21 PM
Kunne også godt forestille mig at det meget hurtigt vil blive en stor 1. klasses diskussion om trackere, og hvem der har den stærkeste lillesøster..
Der trak jeg sgu lige på smilebåndet:)
det tro jeg ikker er Nok Fordi den virker ikke mere Shoutbox index er det sammer.
Diablo999
03-20-2008, 02:44 AM
Jeg vil give de andre ret i at det er en meget dårlig idé med en shoutbox herinde, den vil bare blive misbrugt til alt for meget flame. Hvis du tager et kig rundt i de forskellige tråde(specielt bittorrent forum), så kan du se hvad de andre og jeg mener. Man kan osse tydeligt mærke at aktiviteten er faldet drastisk(synes jeg), sikkert fordi userne er blevet træt af at se den ene tråd efter den anden er blevet ødelagt af ligegyldige/tåbelige kommentar.
VowOfSilence
03-20-2008, 12:42 PM
COM975, gå hjem
PelleDK
03-20-2008, 12:47 PM
Er det nu COM975 igen? :p
Piratgruppen har intet med warez at gøre, så hvofor overhovedet foreslå at oprette en forum del til det?
Kort sagt;
Shoutbox - nej, vi har ikke brug for sådan noget popsmart gøjl
Warez - det må være en joke! Det er et politisk debatforum, ikke en fildelingsside, har man ikke fattet det bør man læse på lektien!
Double-G
03-20-2008, 02:25 PM
Er jeg virkelig den eneste der ikke kan se navnet COM975 uden at komme til at tænke på den knægten der vil UNREAL TURNAMENT SPIELEN !!! ?
http://youtube.com/watch?v=ocgCtR6Ywuw
Hmartin
03-24-2008, 01:34 PM
også vil det sløve PG en del. sikke en møg unge ham der på youtube hehe :D :wink:
vejsen
03-24-2008, 01:38 PM
hvad/hvem er COM975 ?
hvad/hvem er COM975 ?
Det er en bruger som har lavet en del ballade, og derfor er blevet banned nogle gange. Flere af hans emner ligger i skraldespanden.
Men lad nu ikke dette emne gå hen og blive en tilsviningstråd.
Men jeg er også enig i, at det er en dårlig idé med shoutboxen.
piratten22
04-30-2008, 04:45 PM
Kunne mand ikke bare lave et form for fílter til at sortere stødende og racistiske ord fra, det ville da løsse problemmet ik:)
Jeg kan ikke gennemskue om vedkommende mener det her seriøst, eller han tager pis på os... i LOL'ed.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.